کد خبر: ۳۱۲۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

دومین جلسه مدیران کل دامپزشکی منطقه 5 کشور به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور، مدیران کل دامپزشکی استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، در ابتدای جلسه مدیران کل دامپزشکی استان ها مسایل و مشکلات خود را مطرح نمودند.

سپس «دکتر داریوش جهان پیما» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: مدت زمان ایمنی ایجاد شده توسط واکسن ها کوتاه مدت بوده، لذا برای اینکه جمعیت دامی را از خساراتی که به بیماری مثل تب برفکی و ... که خسارات اقتصادی فراوانی را ایجاد می کند حفظ نماییم، باید طرح های واکسیناسیون مرتباً تکرار شود.

دکتر جهان پیما در ادامه گفت: در صورتی که تمام شرایط مهیا باشد، از نیمه شهریور ماه طرح واکسیناسیون تب برفکی آغاز و تا 45 روز کاری نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور در مورد مبحث واکسن تب برفکی اذعان داشت: سازمان دامپزشکی کشور هم در جهت کیفیت و کمیت واکسن و هم بهینه بودن واکسن جهت انجام واکسیناسیون اقدامات خوبی را انجام داد تا تلفات تب برفکی بیش از حد نشود.

وی ادامه داد: فاز دوم که از نیمه شهریور شروع خواهد شد باید به قوت و با پوشش حداکثری ادامه یابد و جمعیت دام سنگین (گاو و گوساله) که مورد هدف است، در این طرح واکسینه نماییم.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
پس عکس مدیر کل ها کو??? چه عکسهای بدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
0
کولر گازی در شهرکرد!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
از مدير كل محترم دفتر مبارزه سازمان درخواست ميشود در جلسات و مصاحبه لباس رسمي يعني كت و شلوار بپوشند
نظر شما
ادامه