کد خبر: ۳۱۲۳۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
بیست و چهارمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی برگزار شد:
تشریح جلسات کمیته موضوع ماده 76 درخصوص ماده 19، روند اجرای انتخابات شوراهای استانی و بازنگری برنامه درسی دانشجویان رشته دامپزشکی از دیگر مباحث مطرح در این جلسه بود ...
 
 

حکیم مهر - بیست و چهارمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی بعد از ظهر دیروز (31 مرداد) در سالن جلسات ساختمان مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی به ارائه گزارشی از وضعیت دستورالعمل ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی و بررسی آن در کمیته موضوع ماده 76 پرداخت.

وی ضمن تشریح نحوه دفاع مناسب خود و دکتر خلج در آخرین جلسه برگزار شده کمیته موضوع ماده 76، از عملکرد نادرست این کمیته در نگارش صورتجلسات و عدم رعایت امانت داری در درج صحیح محتوای مذاکرات انجام شده انتقاد کرد.

با توجه به اینکه کمیته موضوع ماده 76 در هنگام درج صورتجلسات بعد از جلسه نوشتن رعایت امانت را نمی کنند، بنا شد که طی نامه ای با امضای رئیس سازمان دامپزشکی کشور و رئیس سازمان نظام دامپزشکی، به این رویه اعتراض شود.

در ادامه «دکتر عباس عباسی» مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور به بیان نقطه نظرات خود درخصوص ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی پرداخت و اظهار داشت که تنها راه حل اجرای ماده 19 قطع وابستگی مالی بین مسئولین فنی و کارفرما می باشد و برای انجام این مهم، نیاز به شخص سومی در این میان است که ذینفع نباشد و از نظر بنده تنها ارگانی که صلاحیت این کار را دارد سازمان نظام دامپزشکی است.

سپس «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی به ارائه گزارشی از روند برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی پرداخت و ضمن تشریح تعداد کاندیداها و منتخبین، از افزایش تعداد کاندیداها در این دوره ابراز خرسندی کرد.

در ادامه این جلسه، «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در خصوص جلسات برگزار شده در کمیته موضوع ماده 76 و اقدامات انجام شده در راستای اجرای ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه، «دکتر مصطفی پیغمبری» رئیس گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم گزارش کاملی در خصوص بازنگری برنامه درسی رشته دامپزشکی ارائه نمود و اظهار داشت که بزودی با اختیاری کردن واحدهای ارائه شده در دو سال آخر این رشته، دانشجویان دامپزشکی قادر خواهند بود که بر اساس علایق خود و حوزه ای که تمایل دارند در آینده در آن زمینه فعالیت نمایند، واحدهای درسی مورد نظر خود را انتخاب نموده و بدین ترتیب، مهارت های علمی و حرفه ای دانشجویان به یکدیگر نزدیکتر خواهد شد. 

 

 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
0
می بینم که مقاله انتقادی سایت در مورد ایشان اثر کرده و آقای دکتر عباسی که تا دیروز قابل اجرا نبودن قانون را اعلام می نمودند امروز نه تنها آنرا قابل اجرا می دانند بلکه تنها واسط اجرایی را سازمان نظام می شناسند.منتظر ........................... و یا اعتقاد قلبی ایشان خواهیم ماند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
همه مشكل همينحاست
مسئول ........................
هر روز ........................
dvm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
0
حکیم مهرسلام.شما روبه خدا پیگیری کنید که صدور پروانه داروخانه دامپزشکی جدیدا چه شرایط وضوابطی دارد.اصلا مسوول پاسخگو کیه ؟تشکر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
1
0
ای اهل ایمان از گمان بد در مورد دیگران بپرهیزد. شما که حاضر نبودی خود را معرفی کنی چگونه در مورد دکتر عباسی اینگونه قضاوت کردی.
دامپزشک فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
..................................... جناب آقای دکتر عباسی
پاسخ ها
علیرضا خاکپور
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
بسیار جامع و تاثیر گذار بود!
واقعا استفاده نمودیم ...
علی
|
Australia
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
این نقطه چین چه مفهومی دارد
خوب اگر نمیتوانید کل پیام را حذف کنید
نظر شما
ادامه