کد خبر: ۳۱۲۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

چهارمین نشست مجمع هماهنگی مدیران کل دامپزشکی منطقه 3 کشور، صبح امروز دوشنبه در اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، این نشست با حضور «دکتر مسعود محمدیان» مدیرکل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی و «دکتر مجید مختاری» مشاور رئیس و مسئول امور استان های سازمان، هم چنین مدیران کل دامپزشکی استان های شرق کشور شامل خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان و استان یزد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، «حجت الاسلام دهقان» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی ضمن خوشامدگویی به مدعوین و تبریک هفته دولت و روز پزشک، به ظرفیت های این استان نوپا اشاره کرد و با ابراز امیدواری به این که این نشست نتایج پر خیر و برکتی در پی داشته باشد، برای حاضران در جلسه آرزوی توفیق الهی و خدمت به مردم کرد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی نیز پس از خوشامدگویی و تبریک روز پزشک و فرارسیدن هفته دولت، اشاره اجمالی به برخی ظرفیت ها و استعدادهای این استان در حوزه دام و دامپزشکی داشت.

«دکتر سید محمدمهدی احمدی» با یادکردن از خدمات 92 ساله سازمان دامپزشکی به بهره برداران بخش دام و طیور و ایفای وظیفه در راستای سلامت عمومی جامعه، اظهار امیدواری کرد: نشست اخیر، مایه خیر و برکت برای این مجموعه باشد و به اتخاذ تدابیر شایسته برای راهگشایی مسائل مبتلابه ادارات کل دامپزشکی این منطقه منجر شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی نیز به عنوان رئیس مجمع مدیران کل منطقه 3 با اشاره به این که در آستانه ورود به هفته دولت و چهارمین سال خدمتگذاری دولت یازدهم قرار داریم، گفت: ادارات کل دامپزشکی باید از این فرصت برای ارائه گزارش عملکرد از خدمات ارائه شده به نحو مطلوب بهره بگیرند.

«دکتر مجید روحانی نژاد» در ادامه سخنان خود با اشاره به میزبانی خراسان شمالی در این نشست، از اداره کل دامپزشکی این استان و کارکنان آن به عنوان مجموعه ای توانمند و بانشاط و واجد استعدادهای خاص یاد کرد.

بنا بر این گزارش، دبیر مجمع مدیران منطقه 3 سازمان دامپزشکی نیز با بیان این که این استان ها حدود 49 درصد وسعت کشور را با جمعیت قابل توجه دامی به خود اختصاص داده اند، گفت: این استان ها هم چنین به لحاظ میزان پراکندگی دام و همسایگی با کشورهای شرقی ایران، از شرایط خاصی برخوردارند.

«دکتر حمید افشاریان» در ادامه به مهم ترین دستور کارهای این نشست اشاره کرد و گفت: بررسی فاز نخست واکسیناسیون تب برفکی، همکاری مشترک آزمایشگاه های استان ها، مشکلات دستورالعمل تأسیس داروخانه ها و شرکت های پخش استانی، مسائل مربوط به قرنطینه و تردد دام و فرآورده ها، نحوه نظارت بر جوجه ریزی در مرغداری ها و فعالیت کارخانه های جوجه کشی و نیز ارزیابی عملکرد سال 94 در دستور کار نشست چهارم مجمع مدیران کل منطقه 3 قرار گرفته است.

ارائه گزارش اجمالی از وضعیت حوزه دام و دامپزشکی خراسان شمالی و مهم ترین چالش های فنی در مسیر پیشبرد اهداف سازمانی توسط «دکتر حمید رمضانی» معاون سلامت این اداره کل هم دقایقی از دستور کار جلسه را به خود اختصاص داد.

این گزارش حاکیست، این جلسه با بحث و بررسی اعضای حاضر در جلسه درباره موضوعات فنی گفته شده و راهکارهای پیشنهادی درخصوص هر یک از چالش ها ادامه یافت.
 
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
درود بر دکتر روحانی نژاد که دیروزدر خراسان شمالی وامروز درخراسان رضوی منشاء تحول و خیرند
نظر شما
ادامه