کد خبر: ۳۱۲۵۶
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سرخس گفت: طرح ارزیابی عملکرد داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و درمانگاه‌های دامپزشکی سرخس توسط شبکه دامپزشکی این شهرستان انجام شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از نسیم سرخس، «دکتر عباس باغبان نژاد» گفت: در این طرح مراکز درمانی و بهداشتی بخش خصوصی مورد ارزیابی قرار گرفتند و افرادی که عملکرد بهتر و بیشترین رضایت ارباب‌رجوع را داشته باشند، برای تقدیر به اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی معرفی می‌شوند.

رئیس شبکه دامپزشکی سرخس افزود: معیارهایی همچون داشتن امکانات و تجهیزات فنی و بهداشتی مناسب در محل داروخانه و درمانگاه دامپزشکی، رعایت ساعت کار مصوب، نظافت و پاکیزگی محل کار، نصب برچسب قیمت دارو، شرکت در کلاس‌های آموزشی، داشتن مقاله در سمینار و یا کنگره‌های دامپزشکی، خوش‌نام بودن در منطقه و رضایت مراجعین از مواردی هستند که در این طرح موردبررسی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان سرخس دو داروخانه دامپزشکی، یک دفتر اشتغال به امور درمانی، یک مرکز مایه‌کوبی و یک آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی وجود دارد که از دامپزشکان نمونه مسئول فنی این مراکز در ۱۴ مهر، روز ملی دامپزشکی تقدیر می‌شود.

باغبان نژاد تأکید کرد: این نظارت‌ها در افزایش کیفیت خدمات مراکز درمانی و بهداشتی دامپزشکی مؤثر است و درنهایت ارتقای سلامت دام و محصولات دامی و همچنین رضایت ارباب‌رجوع را به همراه دارد.

 
 
نظر شما
ادامه