کد خبر: ۳۱۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

آزمایشگاه و ساختمان فنی دامپزشکی شهرستان ایوان با حضور استاندار ایلام افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، در اولین روز از هفته گرامیداشت دولت، با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولین استان و شهرستان ایوان ساختمان آزمایشگاه و ساختمان فنی دامپزشکی شهرستان ایوان افتتاح گردید.

مدیرکل دامپزشکی استان در این مراسم با اشاره به نقش و وظایف حاکمیتی دامپزشکی در حفظ و حراست از سرمایه عظیم، دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته، احداث آزمایشگاه و ساختمان فنی دامپزشکی را جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به دامداران دانست و افزود: این ساختمان با زیر بنای 410 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان احداث گردیده است.

«دکتر پیرانی» یادآوری نمود: شهرستان ایوان یکی از قطب های دامپروری استان بوده و با تجهیز آزمایشگاه انواع خدمات آزمایشگاهی به دامداران و مرغداران ارائه خواهد شد.

یادآوری می گردد این ساختمان در اواخر تیرماه سال 94 کلنگ زنی گردید و با تخصیص به موقع اعتبارات طبق برنامه زمان بندی به بهره برداری رسید.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
0
باسلام وصلوات برمحمد وال محمد ص تشکر فراوان از زحمات دلسوزانه دکتر پیرانی عزیزوهمکاری بی سابقه ی فرماندار محترم شهرستان ایوان مهندس بسطامی وجناب دکتر مروارید استاندار لایق استان ایلام . دکتر ویسی
نظر شما
ادامه