کد خبر: ۳۱۲۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

طی حکمی از سوی «دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان البرز، «دکتر محمد حبیبی» به عنوان معاونت سلامت دامپزشکی استان البرز منصوب و از خدمات «دکتر علیرضا جمالی» نیز تقدیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این مراسم مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تبریک هفته دولت به آحاد مردم استان و آرزوی توفیق خدمتگزاری در تمام عرصه ها را برای خدمتگزاران نظام از خداوند منان خواستار شد.

در این مراسم که با حضور روسای ادارات شهرستان و ستادی و جمعی از مسئولین دامپزشکی در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد، ابتدا دکتر شریفی به بیان فعالیت های دامپزشکی در بخش های اداری و فنی پرداخته و افزود: دامپزشکی به عنوان یکی از بازوهای اصلی در حفظ سلامت و بهداشت جامعه همچنان از لحاظ امکانات و بودجه در مضیقه می باشد که امیدواریم با سیاست های دولت تدبیر و امید و حمایت مسئولین استان، به مقوله دامپزشکی و سلامت توجه ویژه تری شود.

گفتنی است در این مراسم دکتر حبیبی که مدیر کلی تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور را در کارنامه کاری خود دارد، به عنوان معاونت سلامت دامپزشکی استان البرز منصوب شد.

در این جلسه همچنین از زحمات و خدمات «دکتر علیرضا جمالی» معاونت سلامت در مدت زمان 5 سال تصدی این سمت نیز تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
2
................................
مدیر کلی در سازمان ، معاونت اداره کل استان این یعنی چرخش نخبگان . متاسفانه حیف و میل کردن سرمایه های انسانی در کشور ما بیداد میکنه .
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
.................................
دامپزشک
|
Canada
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
2
حیف شد دکتر حبیبی از معاونت سازمان برکنار شد. اون همه استعداد و دانش هدر رفت. واقعا با این سرمایه ها چگونه برخورد می کنیم آخه. راست میگم والا. دکتر جان اینم پست بدی نیست.
نظر شما
ادامه