کد خبر: ۳۱۲۷۸
نجات معجزه آسای سگی که یک چاقوی 20 سانتی را بلعید!+ تصاویر
 

سگی که یک چاقوی بزرگ را بلعیده بود، به طرز عجیبی از عمل جراحی جان سالم به در برد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک سگ خانگی چاقوی 20 سانتی متری استیک را بلعید، اما به طرز معجزه آسایی زنده ماند. در تصویری که با اشعه ایکس از شکم این سگ گرفته شده، این چاقوی بزرگ به وضوح دیده می شود.

دامپزشکان زمانی که از وجود این چاقوی بزرگ در شکم سگ "لکسی" 6 ماهه اطلاع یافتند، بسیار متعجب شدند. این سگ تحت عمل جراحی قرار گرفت و چاقو از شکم آن بیرون کشیده شد.

دامپزشکان ماهر یک بیمارستان در سیدنی استرالیا حدود 45 دقیقه را صرف عمل جراحی کردند تا این چاقو را بدون آسیب به ارگان های حیاتی از بدن این حیوان بیرون بکشند.

یکی از این دامپزشکان گفت: من تاکنون چنین موردی ندیده بودم. تنها شانس زنده ماندن لکسی این بود که هرچه سریعتر چاقو را از بدن آن خارج کنیم تا آسیب بیشتری به بدن این حیوان وارد نشود. تیم من باید به گونه ای آندوسکوپی انجام می داد که تیغه و دسته ی چاقو قابل مشاهده باشد و این وسیله به گونه ای از بدن حیوان خارج شود که به بافت های بدن آن آسیبی وارد نکند.

این سگ به طور باورنکردنی نجات یافت و فقط باید سه روز را در بخش مراقبت های ویژه بگذراند. دامپزشکان به صاحبان سگ اطمینان دادند این حیوان می تواند همانند قبل غذا بخورد.

نجات معجزه آسای سگی که یک چاقوی 20 سانتی را بلعید!+ تصاویر
نجات معجزه آسای سگی که یک چاقوی 20 سانتی را بلعید!+ تصاویر
 
نظر شما
ادامه