کد خبر: ۳۱۳۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران خبر داد:
در پی تماس مسئولان یک مرکز دامپزشکی با سامانه 125 و اطلاع‌رسانی این حادثه، سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی خود را به بزرگراه رسالت، حوالی چهارراه سرسبز اعزام کرد ...
 
 

حکیم مهر - آتش سوزی در یک کلینیک دامپزشکی واقع در بزرگراه رسالت تهران با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در پی تماس مسئولان یک مرکز دامپزشکی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 71 و 72 به همراه گروه امداد و نجات 12 و خودرو حامل دستگاه های تنفسی و تشک نجات را ساعت 10:48 صبح امروز به بزرگراه رسالت، حوالی چهارراه سرسبز اعزام کرد.

«حسن علیمردانی» معاون منطقه 6 عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: در قسمت پشت بام یک ساختمان پنج طبقه اداری و تجاری که محل نگهداری و مراقبت از حیوانات بود، آتش سوزی رخ داده و دود غلیظی اطراف ساختمان را گرفته بود.

وی با اعلام اینکه آتش سوزی در حال سرایت به قفس های نگهداری حیوانات بود، ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبدهی خود را به پشت بام رساندند و در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این معاون منطقه تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی حیوانات را از داخل قفس ها خارج کرده و به محل امن انتقال دادند و پس از ایمن سازی محل حادثه، مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
1
خدا را صدهزار مرتبه شکر که به همکارانمان و بیماران بستری آسیبی وارد نشده است.
کارشناس
|
Iraq
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
این زبون بسته ها روببین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
واقعا خیلی ناراحت کننده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
چشم اون نظام دامپزشکی روشن که کلینیک بخش بستری داره!!!
نظر شما
ادامه