کد خبر: ۳۱۳۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

بانوی دوچرخه‌سوار اداره کل دامپزشکی استان تهران، پیام‌آور توانمندی بیماران ام‌ اسی، با «شعار ام اس هیچگاه نمی‌تواند مرا متوقف کند»، به همراه همسرش با دوچرخه دور اروپا را رکاب زدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، «بهناز محرم‌زاده» کارمند اداره کل دامپزشکی استان تهران که چند روز پیش از سفرش، در خبرگزاری ایانا حضور یافت و در گفت و گویی تفصیلی به ذکر جزییات موفقیت اش در شکست ام اس پرداخت (اینجا)، به همراه همسرش «علی عظیمی» از کوهنوردان پرتلاش کشور، در سفر فرهنگی - ورزشی خود به دور اروپا با دوچرخه، از کشورهای آلمان، هلند، دانمارک، نروژ و سوئد دیدن کرده و پیام توانمندی بیماران ام اس را به گوش اروپاییان ‌رساندند.

مسافت رکاب زدن بین شهری تا پایان برنامه، بدون در نظر گرفتن رکاب ‌زدن‌های داخل شهرها و روستاها حدود یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر است.

این زوج دوچرخه‌سوار با سفر ۴۰ روزه خود در تاریخ ۵/۵/۹۵ از تهران به آلمان و با خرید دوچرخه در دوسلدورف آلمان، برنامه دوچرخه‌سواری دور اروپا را با هزینه شخصی و با هدف کسب تجربیات ارزشمند آغاز کردند. سپس با دوچرخه از آلمان به سمت آمستردام هلند، گرونیگن شهر شمالی هلند، هامبورگ آلمان و کپنهاک دانمارک رکاب زده و برای رسیدن به نروژ، مسیر کپنهاک به اسلو را با کشتی عزیمت کردند و دوباره رکاب‌زنی خود را در کشور نروژ ادامه دادند.

این دوچرخه‌سواران در انتهای برنامه خود به استکلهم سوئد سفر کرده‌اند تا پیام انجمن ام اس ایران را به گوش آنان نیز برسانند.

این زوج دوچرخه‌سوار در تاریخ ۱۵ شهریور امسال وارد تهران خواهند شد. انتظار می رود با ورود این زوج خوب و نیکوکار که قدر بازیابی سلامتی خود را می دانند و در امر فرهنگ سازی راهکارهای سلامتی هم نوعان خود از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، با استقبال همکارانش مواجه شود.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
1
بسیار عالی، هر جا هستند موفق و پیروز باشند
حمید رضا ناظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
سلام...
چون خودم بیمار ام اس هستم میدونم اینکار توانایی زیادی میخواد که ایشون از پسش براومد..
امیدوارم خدا به ایشون سلامتی بده..
نظر شما
ادامه