کد خبر: ۳۱۳۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

سازمان دامپزشکی کشور دارای وظایف گسترده ای در بررسی بیماریهای دامی، تأمین بهداشت دام کشور، همکاری با وزارت بهداشت و سایر ارگان ها در خصوص مبارزه با بیماریهای مشترک انسان و دام، بهداشت مواد غذایی و فرآورده های خام دامی از قبیل گوشت قرمز، گوشت مرغ، گوشت آبزیان، شیرخام، تخم مرغ و ... را بر عهده دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، «دکتر حسن هاشم زاده» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان سمنان با اعلام این خبر افزود: اداره کل دامپزشکی استان سمنان، اعمال نظارت بهداشتی و انجام وظایف خود و اجرای مقررات بهداشتی تولید و تضمین کیفیت در محل ها و اماکن تحت پوشش را از طریق صدور پروانه ها، مجوزهای بهداشتی و بازرسی توسط بازرسین سازمان دامپزشکی و همچنین کنترل بهداشتی توسط مسئولین فنی و بهداشتی را به انجام می رساند.

وی در ادامه افزود: به دلیل گستردگی تعداد واحدها و وظایف، اداره کل دامپزشکی استان سمنان نیاز به همکاری دامپزشکان واجد شرایط به عنوان مسئول فنی بهداشتی واحدهای تحت پوشش را دارد و به همین دلیل از دامپزشکان فارغ التحصیل و علاقه مند که در سایر سازمان ها، مراجع، دستگاههای دولتی و خصوصی مشغول نباشند، دعوت به عمل می آید به اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان سمنان مراجعه نمایند تا زمینه صدور مجوز و اشتغال آنها فراهم گردد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
2
سلام.نمیشه غیرحضوری مدرک ورزومه بفرستیم؟حتمابایدحضوری باشه؟
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
حکیم مهر گرامی،
خواهشمند است پیگیری فرمایید که بتوان از طریق ارسال رزومه هم موقعیت ها را بررسی کرد.
باتشکر
نظر شما
ادامه