کد خبر: ۳۱۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مانور پدافند غیرعامل با محوریت بیماری لمپی اسکین در روستای تیمور سوری علیا از توابع شهرستان سلسله برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، در این مانور که اجرای آن توسط اداره کل دامپزشکی استان لرستان صورت گرفت، «دکتر غلامرضا توکلی» مدیر کل دامپزشکی استان لرستان، «دکتر ناصر مرادی» معاونت سلامت و «اسحق میر» حراست دامپزشکی لرستان، «دکتر سیف» مدیر کل پدافند غیرعامل استان، «مهندس فلاح نژاد» فرماندار سلسله، «مهندس ابراهیمی» از حوزه ریاست جهاد کشاورزی استان، «سرهنگ اسدالهی» فرمانده راهنمایی و رانندگی شهرستان سلسله، «سرهنگ یوسفوند» فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شهرستان، «سرهنگ یوسفوند» فرمانده پلیس پیشگیری شهرستان سلسله، صدا و سیما و اصحاب رسانه و «مهندس نورمحمدی» رییس شبکه دامپزشکی شهرستان سلسله حضور داشتند.

در ابتدا مانور رومیزی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان سلسله برگزار و دکتر غلامرضا توکلی مدیر کل دامپزشکی استان توضیحاتی در مورد بیماری لمپی اسکین ارائه داد.

سپس با حضور در روستای تیمور سوری علیا که از 24 ساعت قبل با کمک نیروی انتظامی و دامپزشکی شهرستان قرنطینه شده بود مانور آغاز گردید.

8 تیم عملیاتی از دامپزشکی شهرستان سلسله در این مانور حضور داشتند. عملیات قرنطینه، نمونه گیری خون و بافت ها، آموزش دمداران با بیماری، واکسیناسیون، ضد عفونی و سم پاشی دام و جایگاه بطور متوالی و با نظم خاصی صورت گرفت.

در پایان مدیر کل دامپزشکی استان لرستان در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز لرستان شرح کاملی از بیماری و برگزاری پدافند غیرعامل را ارائه نمود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
یاد تنیس رومیزی افتادم زیر میزیش چطوره ؟
نظر شما
ادامه