کد خبر: ۳۱۵۱۱
مهدی-خلج-۰۲۱
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور از تمایل همکاری پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران در زمینه دامپزشکی و ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان شمال کشور خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر مهدی خلج» امشب در بازدید از پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران در نشست با مسؤولان اظهار کرد: این مرکز تاکنون در بخش‌های مختلف فعالیت داشته و توانسته به مردم خدمات لازم را ارائه دهد.

وی افزود: در زمینه بیماری هاری نیز پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران با فعالیت بین بخشی تلاش زیادی دارد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به ارائه برخی آمار از سوی وزارت بهداشت و درمان تصریح کرد: برای بیماری بروسلوز بر اساس اعلام این وزارت‌خانه تعداد 21 هزار نفر در سال 1393 آلوده اعلام شدند و این آمار در سال 1394 به 18 هزار و 500 فرد آلوده رسیده است.

این مسؤول با اشاره به تمایل همکاری پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران در زمینه دامپزشکی و ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان، بیان کرد: باید فعالیت در این راستا بر اساس مدل‌های سازمان دامپزشکی انجام شود تا به عنوان آزمایشگاه همکار با پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران وارد همکاری شویم.

خلج یادآور شد: فعالیت و همکاری پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران با سازمان دامپزشکی می‌تواند در منطقه شمال کشور بسیار اثرگذار باشد؛ همچنین فعالیت در زمینه نانوداروهای تب برفکی هم باید با نظارت و بررسی لازم انجام شود.

 
 
نظر شما
ادامه