کد خبر: ۳۱۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان گفت: دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم کشتارگاه و اصول بهداشت و بازرسی گوشت در کشتارگاه دام بندر عباس برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، «دکتر محمد جانباز» اظهار داشت: این دوره آموزشی از دوره‌های مصوب سازمان دامپزشکی کشور است که با حضور کاردان‌ها و تکنسین‌های دامپزشکی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی در دو سطح عملی و تئوری را باز آموزی و ارتقاء کیفیت و سلامت گوشت در کشتارگاهها و نحوه صحیح بازرسی گوشت قبل و بعد از کشتار عنوان کرد.

دکتر جانباز افزود: این دوره به مدت یک روز در استان هرمزگان و به منظور ارتقاء و به روز رسانی سطح دانش فنی و عملکرد کارکنان واحد نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی و تعداد نفرات اکیپ ثابت و سیار اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان و آمادگی بیشتر برای کشتار عید سعید قربان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره جدیدترین روش ها و دستورالعمل اصول بهداشت و بازرسی گوشت و فرآورده‌های خام دامی، معاینه و بازرسی دام قبل و بعد از کشتار، نحوه نگهداری از فرآورده‌های خام دامی، نحوه قضاوت و شرح وظایف بازرسان بهداشتی دامپزشکی ارائه شد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ذوالنون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
افرین
نظر شما
ادامه