کد خبر: ۳۱۵۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

 «دکتر محمد کشتکار» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان تندیس برگزیدگان گردهم آیی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان اصفهان را به نمایندگی از تمامی عزیزان شاهد و ایثارگران اداره کل دامپزشکی استان دریافت نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر محمد کشتکار در گردهم آیی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان اصفهان که در دانشگاه اصفهان با حضور جمعی از بزرگان علمی و مسئولین بلند پایه کشوری و استانی برگزار گردید، به عنوان نخبه شاهد وایثارگر استانی، تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

وی همچنین با تالیف 9 جلد کتاب و بیش از 30 مقاله و طرح های مختلف در حوزه دامپزشکی از فعالان این عرصه میباشد و موفق به اخذ کارت «اهل قلم» از طرف بانک اطلاعاتی اهل قلم خانه کتاب کشور شد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی، با تقدیم این تندیس به نخبگان ایثارگر اداره کل دامپزشکی، خدمت صادقانه، تلاش جهت پیشرفت علم، اهمیت به امنیت غذایی و سلامت جامعه و در نهایت سربلندی ایران عزیز اسلامی را از اهداف اصلی کارکنان دامپزشکی برشمرد و خواستار تقویت بیشتر روحیه ایثار و از خود گذشتگی و تعاون و ایجاد نظم و استفاده بهینه از امکانات برای خدمت خالصانه و رضایت مندی ارباب رجوع و کسب رضای خدا شدند.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر امیر راجرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
0
حضور ایشان بعنوان یک شخصیت علمی و مدیری توانا در استان اصفهان و در جایگاه معاونت سلامت باعث افتخار است.
نظر شما
ادامه