کد خبر: ۳۱۵۲۷
 

گردهمایی یک روزه مدیران کل منطقه 2 کشور با حضور دکتر رضائیان زاده معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور و دکتر مختاری مسئول امور استان های سازمان در روز پنج شنبه 18 شهریور ماه در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان ایلام تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، گردهمایی یک روزه مدیران کل منطقه 2 کشور با حضور «دکتر رضائیان زاده» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر مختاری» مسئول امور استان های سازمان در روز پنج شنبه 18 شهریور ماه در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان ایلام تشکیل گردید.

در ابتدای این جلسه مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با قدردانی از حضور معاون سازمان دامپزشکی کشور و هیأت همراه و مدیران کل دامپزشکی استانهای منطقه 2 کشور توضیحاتی پیرامون وضعیت دامپروری استان و توانمندی های اداره کل دامپزشکی استان و بخش خصوصی دامپزشکی بیان داشت.

«دکتر پیرانی» افزود: استان ایلام با دارا بودن 2.7 میلیون واحد دامی به نسبت جمعیت انسانی، یکی از قطب های دامپروری کشور است و خوشبختانه با توجهات مسئولین محترم استان و مسئولین سازمان دامپزشکی کشور توان مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب به دامداران و دامپروران استان وجود دارد.

سپس مدیران حاضر در جلسه نسبت به بیان مسائل و مشکلات و برنامه های در دست اقدام در خصوص تب برفکی، تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک، تأمین دارو و واکسن و مشکلات مربوط به این بخش و بروسلوز پرداختند.

در پایان دکتر رضائیان زاده معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور با قدردانی از میزبانی استان ایلام و اقدامات و عملکرد استانهای منطقه 2 کشور، به توانمندی های اداره کل دامپزشکی استان ایلام اشاره و گفت: با وجود بیش از 425 کیلومتر مرز مشترک بین استان ایلام و کشور عراق، خوشبختانه شاهد ورود غیرقانونی دام به استان نمی باشیم.
وی در ادامه ضمن بیان اقدامات و برنامه های سازمان علی الخصوص در مورد بیماری تب برفکی، مطالب جامعی در مورد دستور کارهای جلسه بیان داشت و برنامه های آینده سازمان را در مورد بیماری های تب برفکی و بروسلوز تشریح نمود.

 
 
نظر شما
ادامه