کد خبر: ۳۱۵۳

حکیم مهر -  عضو هیئت رئیسه مجلس از اعلام نظر نهایی نمایندگان در خصوص استیضاح خلیلیان در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.

محمد حسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه چهارشنبه 27 مرداد وزیر جهاد کشاورزی با استیضاح کنندگان این وزیر اظهار داشت: در این جلسه بحث‌های مفصلی در خصوص وزارت جهاد کشاورزی و وظایف این وزارتخانه توسط استیضاح کنندگان مطرح شد.

وی با بیان اینکه بنا شد وزیر مسائل مطرح شده را با جدیت هر چه بیشتر پیگیری کند، افزود: در پایان جلسه قرار شد که وزیر جمع‌بندی خود را برای حل و فصل موضوعات مطرح شده در جلسه در نشستی که قرار است روز دوشنبه آینده برگزار شود، ارائه نماید.

فرهنگی در خصوص جلسه روز دوشنبه گفت: جلسه بعدی پیرو جلسه امروز برگزار خواهد شد و نمایندگان استیضاح کننده وزیر به همراه وزیر در جلسه یاد شده حضور پیدا خواهند کرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بعد از پایان جلسه آینده اگر نمایندگان استیضاح کننده تغییر قابل ملاحظه‌ای در دیدگاه‌های وزارتخانه مشاهده کردند طبیعتا در خصوص استیضاح از وزیر هم تجدید نظر خواهند کرد.

وی در خصوص مسائل مطرح شده در جلسه امروز اظهار داشت: بخشی از مسائل مطرح شده در جلسه امروز مربوط به خود وزارتخانه بود و بخشی دیگر از مسائلی که نمایندگان در جلسه امروز مطرح کردند مربوط به وظایف اجرایی وزارت جهاد کشاورزی بود.

این جلسه در حالی برگزار شده که کرمی راد از طراحان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفته بود امضاءکنندگان این طرح سوگند خورده‎اند امضای خود را پس نگیرند!

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه