کد خبر: ۳۱۵۴۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
دکتر اکبر محمدی
 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از برگزاری آزمون جامع پیش درمانگاهی دانشجویان رشته دکترای حرفه ای دامپزشکی در واحد گرمسار خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر اکبر محمدی» اظهار کرد: بیست و هفتمین دوره آزمون جامع پیش درمانگاهی با شرکت 32 نفر از دانشجویان رشته دکترای حرفه ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار صبح امروز، شنبه 20 شهریور 1395 همزمان با سایر دانشکده‌های دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی در واحد گرمسار برگزار شد.

محمدی با بیان اینکه این آزمون امسال برای سومین بار از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، افزود: «پیش از این، آزمون جامع پیش درمانگاهی از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شد.»

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ادامه داد: «این آزمون سالی دو بار شهریور و بهمن در واحدهای دارای رشته دکترای حرفه ای دامپزشکی برگزار می شود که دانشجویان پس از گذراندن 127 واحد درسی به غیر از دروس وصایا، آشنایی با قرآن مجید، آشنایی با کامپیوتر و دروس پیش دانشگاهی با معدل کل بالای 12 حائز شرکت در این آزمون خواهند بود.»

وی افزود: «دانشجویان پس از شرکت در این آزمون و کسب امتیاز لازم وارد مرحله دروس درمانگاهی خواهند شد و چنانچه دانشجویی موفق به کسب امتیاز لازم نشود در دوره بعد آزمون باید شرکت و امتیاز لازم را کسب کند.»

دکتر طاهره میرساردو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، اکبر محمدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به همراه دکتر پورحاجی رئیس دانشکده دامپزشکی علاوه بر بازدید از محل برگزاری در جریان فرآیند برگزاری این آزمون قرار گرفتند.

به گزارش آنا، در مقطع دکترای حرفه ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بیش از 950 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
در تمام دانشکده های آزاد ، این آزمون امروز برگزار شده است،سرپرست دانشگاه بهتره به جای این حرکات تصنعی ، به دانشکده ای که در اثر تصمیماتش روبه افول است رسیدگی کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
دوباره شروع کردید!!!! اتفاقا دانشکده دامپزشکی در دوران ایشان شاهد تحولات و پیشرفتهای روز افزون بوده است! احتمالا شما علاقه ای به دیدن ندارید!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
اگر کاهش تعداد قبولی تخصصی از سی به دو نفر، ارجاع یک کیس بیمار در طی ۳۶۵ روز سال، عدم خرید مواد اولیه و دام برای آموزش نظیر لوله معدی و وسایل ابتدایی جراحی ، تحول و پیشرفت روزافزون!! است ، حق با شماست. عدم اقبال اساتید قوی مدعو به تدریس را نیز به لیست تحولات اضافه کنید. در این دو سال جز عسل ارگانیک!! و اینجور داستانها چیزی ندیدیم متاسفانه. تغییر یک شبه رییس دانشکده و دادن اختیار دانشکده به یک کارمند را هم در نظر داشته باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
هر دمی از باغ بری می رسد.... واقعا این خبر انقد داری اهمیت است که سایتی با شان شما منعکس کننده چنین اخباری جز که نشان دادن و بزرگ نمایی افراد هست را منتشر می کند ... این آزمون در سراسر کشور برگزار شده است چرا واحدهای دیگر دانشگاهی این چنین اخباری را گزارش نمیکنند!؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
0
0
دوست عزیز ما دیگه به این سیاه نمایی های شما عادت کردیم! همه هم در دانشکده شما رو میشناسن! بدا به حال دانشگاه آزاد گرمسار که کسانی در لباس منتقدش ظاهر می شن که از فاسدترین ها هستند!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
0
0
بنظر من هم این که حکیم مهر میره از فلان خبرگزاری اخبار دسته چندمی مثل این خبر را از گرمسار پیدا کرده و انتشار می دهد عجیب است، نه برگزاری ازمون جامع افتخاریه نه بازدید از آن. اینها همه تقلای رسانه ای برای ادامه فعالیت فردی است که کاملا عملکرد ضغیفش حتی برای مسوولان عالی دانشگاه آزادهم مشخص شده و فقط با فشار سیاسیون پابرجاست
نظر شما
ادامه