کد خبر: ۳۱۶۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرآیند ثبت‌نام در آزمون‌های استخدامی از روز بکشنبه 11 مهر خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر حسین توکلی» مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره زمان انتشار دفترچه راهنما و ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش با هماهنگی‌های به وجود آمده با سازمان امور اداری و استخدامی کشور از روز 10 مهر بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  قرار می‌گیرد.

توکلی گفت: داوطلبان متقاضی شرکت در هر سه آزمون استخدامی می‌توانند از روز یکشنبه 11 تا روز شنبه 17 مهر ثبت‌نام خود را انجام دهند.

او افزود: داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند نیز می‌توانند با توجه به اصلاحات اعلام‌شده و در صورت تمایل، اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با هماهنگی‌هایی که انجام شده است آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی، 68 دانشگاه‌ علوم پزشکی و آموزش و پرورش روز جمعه 28 آبان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ماراتن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
4
آره واقعا بیاین ثبت نام کنید و پول بدید و جیب یک عده ای رو پر کنید، بعدش هم که از کار خبری نیست و اینقد دنبال همین پولهایی که دادید بدوید تا خسته شید. همیشه توی دوی مارتن بیکاری شرکت کنید. آفرین فارغ التحصیلان بیکار
علیرضا خاکپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
4
سطح علمی کارمندان بخش دولتی را با شاغلین بخش خصوصی مقایسه کنید. در هر منطقه ای که دوستان شاغل در بخش خصوصی با سوادتر بودند ، اطمینان داشته باشید که در آزمون ورودی آن شهر اعمال نظرهایی غیر عادلانه به نفع افرادی خاص صورت پذیرفته است. به همین سادگی!
فریاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
2
طفلک ها!!!!زمان شرکت در استخدامی تمدید شد چه مسئولین دلسوزی داریم!!!همش به فکر ما هستن!!!!خدایی نکرده کسی بی اطلاع از استخدام نمونه!!!هر چه داوطلب الکی و سیاه لشکر بیشتر،پول بیشتر!!!!مسخره کردن مردم هم که اصلا مهم نیست.حالا طرف یه کم هم روانی بشه از اینکه قبول نشده !!عجب مسئولین دانشمندی!!!استاد چاپیدن مردم بیچاره.هر از چند گاهی این چنین استخدام ها با این تعداد،من نگران هستم فردا بگن نیم نفر برای فلان شهرستان دامپزشک می خواهیم.حالا بیا این نیم نفر رو جور کن.خجالت بکشید!!!!
بیچارهها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
0
انقدر جیبه اینارو پور نکنید خواهشن همش الکیه استخدام کجابود
نظر شما
ادامه