کد خبر: ۳۱۶۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی:
«دکتر سید مهدی فرشادان» افزود: باید به بودجه طرح تحول نظام سلامت سهم دامپزشکی نیز افزوده گردد ...
 
 

حکیم مهر - «دکتر سید مهدی فرشادان» نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان کردستان قول مساعد داد که برای بازبینی در قانون دامپزشکی کشور تلاش کند و خود یکی از پیشنهاد دهندگان آن باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در روز یکشنبه 28 شهریور ماه، «دکتر سید مهدی فرشادان» نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در محل اداره کل دامپزشکی استان کردستان حضور یافت و پس از شرکت در جلسه شورای هماهنگی، از بخش های مختلف آزمایشگاه مرکزی این اداره کل بازدید بعمل آورد.

در این جلسه مدیرکل دامپزشکی استان کردستان با ارائه گزارشی اهم دستاوردهای دامپزشکی استان در سال های اخیر و شش ماهه اول سال جاری را تشریح کرد و معاونین مدیرکل و رؤسای ادارات ستادی و همچنین رؤسای شبکه دامپزشکی شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره نیز توضیحات تکمیلی را بیان نمودند.

در ادامه، دکتر فرشادان طی سخنانی وظایف و رسالت های دامپزشکی در حوزه سلامت آحاد جامعه را بسیار مهم برشمرد و اذعان نمود: دامپزشکی پیشگامان سلامت مردم و کشور هستند و مسئولان ارشد کشوری باید سرمایه گذاری خاصی روی آن داشته باشند.

باید به بودجه طرح تحول نظام سلامت سهم دامپزشکی نیز افزوده گردد

وی با اشاره به اینکه سلامت غذای سفره های مردم مرهون نظارت های دقیق دامپزشکی است، گفت: باید به بودجه طرح تحول نظام سلامت سهم دامپزشکی نیز افزوده گردد و قول مساعد داد که برای بازبینی در قانون دامپزشکی کشور تلاش کند و خود یکی از پیشنهاد دهندگان آن باشد.

دکتر فرشادان همچنین با اذعان به وجود مشکلات اعتباری موجود، کار در دامپزشکی را سمبل ایثار در راه سلامت هموطنان قلمداد نمود و خواستار توجه جدی مسئولین در این ارتباط شد.

در ادامه دکتر فرشادان از بخش های مختلف آزمایشگاه مرجع دامپزشکی استان نیز بازدید به عمل آورد و از نزدیک شاهد تلاش های پرسنل آزمایشگاهی نیروهای اداره کل دامپزشکی استان بود و پس از استماع مشکلات موجود، برای تامین بودجه لازم و خرید تجهیزات جدید آزمایشگاهی قول مساعد داد.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
جسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
2
آفرین دکتر ورمقانی خوب مسئولین رو با حوزه دامپزشکی و مشکلاتش آشنا می کنی. درود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
2
امیدواریم این دیدارها باعث شود که مسولین و نمایندگان بصورت ویژه مشکلات دامپزشکی را ببینند و در پی حل آن باشند
مشکل سازمان دامپزشکی این است که هنوز نتوانسته مسولان را با شرح وظایف گسترده این سازمان آشنا کند
نمایندگان مجلس کمک های مهم و اساسی و زیربنایی میتوانند به دامپزشکی انجام دهند
...........................................
...........................................
اما امیدوارم این اقدامات منشا خیر باشد
علی رغم انتقاد جدی به دکتر ورمقانی خصوصا در باب انتصابات،اینگونه اقداماتش از جمله دیدار با مسولان ارشد را به نفع دامپزشکی و باعث پیشرفت دامپزشکی می دانم.
سردبیز حکیم مهر من منصفانه همه چیز را گفتم.لطفا منتشر کنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
1
سازمان دامپزشکی مزایای مدیران مناطق محروم را قطع کرده وتصورکرده ما حقوق نجومی گرفته آیم وبا صفدرحسینی اشتباه گرفته و مبلغ ناچیز تنزل پست را قطع کرده لطفا رسیدگی کنید ما حقوق 2 میلیون می گیریم نه 900 میلیون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
چه میکنه این ورمقانی
نظر شما
ادامه