کد خبر: ۳۱۶۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

درخواست مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان مبنی بر تخصیص بخشی از اعتبارات طرح تحول سلامت به سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان کاشان مطرح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این دیدار که با همراهی «دکتر کشتکار» معاون سلامت و «مهندس دهقان» مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان اصفهان صورت گرفت، «دکتر شهرام موحدی» مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن اشاره به نقش دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و سلامت عمومی جامعه، مشکلات و چالش‌های موجود از قبیل کمبود اعتبارات در بخش دامپزشکی را بیان نمود و خواستار حمایت نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و تخصیص بخشی از اعتبارات طرح تحول سلامت به سازمان دامپزشکی کشور در این خصوص شد.

«دکتر ساداتی نژاد» نماینده شهرستان کاشان در مجلس شورای اسلامی ضمن خوش آمد گویی به مدیر کل و هیأت همراه و با تشکر از زحمات و تلاش‌های شبکه دامپزشکی شهرستان در جهت تامین امنیت غذایی جامعه، در خصوص کمک به تصویب طرح‌های مرتبط با حوزه دامپزشکی در مجلس شورای اسلامی و تامین اعتبارات در این حوزه قول مساعد داد.

پس از این نشست، دکتر موحدی و هیأت همراه و مسئول شبکه دامپزشکی کاشان از یک واحد بسته بندی مرغ و ماهی در این شهرستان بازدید کرده و با بررسی قسمت های مختلف این واحد بسته بندی توصیه های بهداشتی لازم را بیان نمودند.

در پایان کارمندان شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان در نشستی صمیمی با مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان به بیان مسائل و دیدگاه های خود پرداختند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
0
بالاخره یکی یه حرف حساب زد
نظر شما
ادامه