کد خبر: ۳۱۷۵۸
 

حکیم مهر - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: نمایندگان مجلس برای تامین سلامت غذایی مردم آماده همکاری بیشتر با سازمان دامپزشکی کشور به عنوان خط مقدم تأمین سلامت غذایی کشور هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان همراه با کارشناسان این اداره و مدیر دامپزشکی کاشان با حضور در دفتر نماینده، با دکتر ساداتی نژاد دیدار و گفتگو کردند.

«دکتر سید جواد ساداتی نژاد» نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در این ضمن خیرمقدم به مجموعه دامپزشکی استان و شهرستان کاشان، حجم و تنوع فعالیت های این سازمان را بسیار بالا و سخت توصیف کرد و اهمیت آن را در تأمین سلامت غذایی مردم و کنترل و مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام بسیار مهم و در مواردی خطیر و مرتبط با امنیت ملی عنوان نمود.

ساداتی نژاد از آمادگی خود و نمایندگان مجلس جهت پشتیبانی از مجموعه دامپزشکی کشور به عنوان خط مقدم تأمین سلامت غذایی مردم خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا ارتباط این دستگاه با نمایندگان مجلس بیش از پیش گردد.

«دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در این دیدار ضمن تشکر از نگاه علمی و مثبت نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل به مقوله دامپزشکی، به ارائه گزارشی از فعالیتهای مجموعه تحت مدیریت خود پرداخت.

وی اعتبارات اختصاص داده شده به سازمان دامپزشکی کشور را متناسب با تنوع گسترده و حجم بالای فعالیت این دستگاه ندانست و از کم توجهی به این سازمان در طرح تحول سلامت انتقاد نمود و خواستار توجه جدی مسئولین بخصوص نمایندگان مجلس به مقوله دامپزشکی در مرحله دوم طرح تحول سلامت شد.
 
نظر شما
ادامه