کد خبر: ۳۱۷۹۸
 
 

عضو هئیت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: صادرات محصولات ایرانی با نشان "حلال" نیازمند اعتماد سازی است، بدین معنا که کالایی را باید جهت صادرات مهیا کنیم که از نظر کیفیت مناسب باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری خانه ملت، «دکتر محمدنعیم امینی فرد» درباره ثبت نشان حلال بر روی کالاهای ایرانی، گفت: با توجه به ظرفیت تولیدی ما در تولید کالاهای اسلامی و حلال، ما می توانیم با یک برنامه موثر ارتباط بهینه ای با کشورهای اسلامی برای صادرات کالای ایرانی با برند اختصاصی ایجاد کنیم.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، بخش های بنت، لاشار، آشار و اهوران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما علاوه بر کشورهای مسلمان می توانیم بازارهای هدف کشورهای غیرمسلمان را نیز هدف گذاری کنیم، تصریح کرد: برای صادرات محصولات ایرانی با برند حلال باید وزارتخانه های کشاورزی، دامپزشکی و وزارت بهداشت و درمان با همکاری هم این مهم را عملیاتی کنند.

صادرات محصولات ایرانی با نشان حلال ما نیازمند اعتمادسازی

وی تصریح کرد: برای صادرات محصولات ایرانی با نشان حلال ما نیازمند اعتماد سازی هستیم، بدین معنا که باید محصولات را با کیفیت بهینه روانه بازار صادراتی کنیم تا مشتری بین المللی در این عرصه به ما اعتماد کند.

عضو هئیت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه جمعیت مسلمانان جهان نشان دهنده این موضوع است که ظرفیت مناسبی برای صادرات محصولات ایرانی با نشان حلال به نحو شایانی موجود است، یادآورشد: برای صادرات کالای ایرانی با نشان "حلال" بدیهی است که باید تعاملات مناسبی با کشورهای مسلمان داشته باشیم تا بتوانیم محصول را در شرایط بهینه صادر کنیم.
 
 
نظر شما
ادامه