کد خبر: ۳۱۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این دانشکده از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با مؤسسه رازی برای واگذاری تولید برخی محصولات به‌صورت واکسن و غیره به این دانشکده خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر محمدحسین راضی‌جلالی» در مراسم گرامی‌داشت روز دامپزشکی که امروز، سه‌شنبه 13 مهرماه در آمفی‌تئاتر دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با اشاره به تأسیس این دانشکده در سال 53 اظهار کرد: این دانشکده با قدمت 42 سال از قدیمی‌ترین دانشکده‌های دانشگاه است؛ همچنین دارای 59 عضو هیأت‌علمی تمام وقت، 16 استاد، 22 دانشیار و 19 استادیار است که در پنج گروه آموزشی فعال تربیت نیروی متخصص را بر عهده دارد.

وی افزود: این دانشکده دارای 38 آزمایشگاه و درمانگاه با تجهیزات مدرن و پیشرفته است و با بیمارستان دامپزشکی با وسعت 18 هزار مترمربع و همچنین ساختمان جدیدالاحداث با وسعت پنج هزار مترمربع پاسخگوی مراجعه‌کنندگان داخل و خارج دانشگاه است.

معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد: در کنار ظرفیت‌های موجود از لحاظ دامپزشکی، ظرفیت‌های استان نیز بسیار است؛ این استان رتبه اول تولید ماهیان گرمابی در کشور و رتبه پنجم تولید گوشت ماکیان را دارد و دارای ظرفیت تولید گوشت قرمز، شیر، عسل و ظرفیت پنهان صادرات گوسفند زنده به کشورهای همیسایه است.

راضی‌جلالی ادامه داد: اخیراً دانشکده دامپزشکی با مؤسسه رازی تفاهم‌نامه‌ای منعقد و قرار شده است که تولید برخی محصولات به‌صورت واکسن و غیره به این دانشکده واگذار شود؛ امیدواریم سایر دستگاه‌های اجرایی نیز تفاهم‌نامه‌های مشابهی با دانشکده داشته باشند. پیشنهاد ما به‌طور خاص، تشکیل کمیته‌های مشترک پژوهشی بین دانشکده و دستگاه‌های اجرایی است.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
0
موسسه خودش در حال تعطیلیه با اون ............ که به بار آمده! حالا قضیه جالب شده!
نظر شما
ادامه