کد خبر: ۳۱۹۴۲
 

رییس سازمان نظام دامپزشکی در سفر خود به ارومیه در مراسم روز ملی دامپزشکی شرکت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر محمدرضا صفری» در سفر یک روزه خود به ارومیه در روز ملی دامپزشکی، در مراسم گرامیداشت این روز در سالن داشگاه آزاد اسلامی شرکت کرد.

وی در این مراسم گفت: می دانیم که همکاران عزیز در سراسر کشور با عشق و زحمت فراوان کار خود را دنبال می کنند و همین عشق و باور عمیق به سلامت جامعه باعث رونق این حرفه شده و پایداری بر همین باور سلامت جامعه را روز به روز امن تر می کند.

رییس نظام دامپزشکی کشور گفت: اقدامات و فعالیت های نظام دامپزشکی در چند دهه گذشته باعث اطمینان مردم به این بخش و رونق روز افزون دامپزشکی کشور شده است و دامپزشکان با تحقیق و مطالعه در حوزه سلامت غذایی کشور، سلامت دام و سلامت طیور نقش بسزایی در ساختار سلامت کشور ایفا می کند.

وی در ادامه سفر خود با مقامات استانی، از جمله استاندار و ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار کرده و سپس نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه برگزار کرد.

در این نشست خبری که با حضور گرم و پرشور 27 خبرنگار از خبرگزاری ها و روزنامه ها و نشریات در دفتر نظام دامپزشکی استان برگزار شد، ریاست سازمان نظام دامپزشکی کشور به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.

وی در پایان سفر یک روزه خود، جلساتی با انجمن های صنفی دامپزشکی برگزار کرد.
 
 
نظر شما
ادامه