کد خبر: ۳۱۹۴۷
 

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان در رأس هیأتی جهت دیدار با کارکنان دامپزشکی وارد این اداره کل شد و در جلسه شورای هماهنگی شرکت نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در روز چهارشنبه مورخ 14/7/ 1395مصادف با روز ملی دامپزشکی، «دکتر بهرام نصراللهی زاده» رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان در رأس هیأتی جهت دیدار با کارکنان دامپزشکی وارد این اداره کل شد و در جلسه شورای هماهنگی شرکت نمود.

در ابتدای این جلسه، «دکتر ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی کردستان با ارائه گزارشی وضعیت فعلی دامپزشکی استان را بازگو نمود و سپس با توجه به مخاطرات پیش رو، انتظارات این دستگاه اجرایی از مسؤلان استانی را یادآور شد و در ادامه معاونین سلامت توسعه مدیریت این اداره کل نیز طی سخنانی به بیان مؤلفه های سلامت در زیرمجموعه دامپزشکی، صعوبت کار دامپزشکی و وضعیت اعتبارات جاری و تملک دارائی ها پرداختند.

سپس دکتر نصراللهی زاده نیز روز دامپزشکی را به مجموعه نیروهای این اداره کل تبریک گفت و با اشاره به اینکه به سختی کار در این عرصه واقف است، گفت: یکی از اولویت های من برای بودجه ریزی عادلانه بین دستگاهی دامپزشکی است.

وی در ادامه برای تامین اعتبارات مورد نیاز برای تجهیز آزمایشگاه مرجع دامپزشکی و همچنین توسعه زیرساخت های اطلاعات و ارتباطات منجمله توسعه فیبر نوری و تامین بودجه لازم برای احداث زیرگذر در مقطع ورودی به دامپزشکی و روستای برازان قول مساعد داد.

گفتنی است دکتر نصراللهی زاده به مناسبت روز ملی دامپزشکی به کلیه نیروهای اداره کل دامپزشکی استان هدیه ای اعطاء نمود.

 
 
نظر شما
ادامه