کد خبر: ۳۱۹۵

حکیم مهر -  خبرگزاری سلامت از اول شهریور ماه با صاحب امتیازی سید‌علی ریاض نماینده رئیس جمهور در شورایعالی هلال احمر، آغاز به کار می‌کند.

سیدعلی ریاض نماینده رئیس جمهور در شورایعالی هلال احمر اظهار داشت: نظام سلامت در قوانین به ویژه قانون اساسی جمهوری اسلامی جایگاه ویژه دارد و رسانه‌ها نقش به سزایی در تحقق سلامت در جامعه ایفا می‌کنند.

وی افزود: سلامت در آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی دارد و رهبر معظم انقلاب هم در پیام نوروزی سال جاری بر لزوم توجه ویژه همه قوا به بحث سلامت تاکید فرمودند و خبرگزاری سلامت هم با توکل به خداوند متعال و با مجوز رسمی وزارت ارشاد فعالیت خواهد کرد.

خبرگزاری سلامت (طبنا) از اول شهریور ماه با آدرس WWW.TEB.IR در دسترس علاقه‌مندان به مباحث سلامت قرار می‌گیرد و سیدعلی ریاض از اعضای جامعه پزشکی کشور و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی که امروز ردای نمایندگی رئیس جمهور در شورایعالی هلال احمر و قائم مقامی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری را بر تن دارد، صاحب امتیاز آن است.

به گفته صاحب امتیاز خبرگزاری سلامت، این خبرگزاری نخستین پایگاه اطلاع‌رسانی تخصصی در حوزه بهداشت و درمان است که تلاش می‌کند پل ارتباطی میان نهادهای حاکمیتی متولی سلامت، جامعه پزشکان و مردم باشد که در مسیر ارتقای سلامت جامعه و دانش مردم در این حوزه، گام برمی‌دارد.

ریاض در پایان با تبریک فرارسیدن اول شهریور ماه که در تقویم رسمی کشورمان روز پزشک نام گرفته، از جامعه پزشکان، نخبگان دانشگاهی و همچنین اصحاب رسانه دعوت کرد مدیران خبرگزاری سلامت را در پیشبرد اهداف این رسانه یاری دهند.

 

نظر شما
ادامه