کد خبر: ۳۱۹۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس شورای نظام دامپزشکی استان مرکزی:
«دکتر احمد میرزایی» افزود: نابرابری و بی‌عدالتی در پرداخت میزان مالیات موضوع مهمی است که نمایندگان مردم در مجلس باید به آن پرداخته و برای رفع این مشکلات گام بردارند ...
 
 

حکیم مهر - رئیس شورای نظام دامپزشکی استان مرکزی گفت: ضریب مالیاتی یک دامپزشک با درآمد ماهانه 3 میلیون تومان با مالیات پزشکی که حداقل 100 میلیون تومان درآمد دارد، برابر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر احمد میرزایی» ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز دامپزشکی اظهار داشت: در حال حاضر ضریب مالیاتی پزشکان 25 درصد است، این در حالیست که یک دامپزشک ماهانه 3 میلیون تومان و یک پزشک متخصص حداقل صد میلیون تومان درآمد دارد.

وی تصریح کرد: نابرابری و بی‌عدالتی در پرداخت میزان مالیات موضوع مهمی است که نمایندگان مردم در مجلس باید به آن پرداخته و برای رفع این مشکلات گام بردارند.

رئیس شورای نظام دامپزشکی استان مرکزی با بیان اینکه نظام دامپزشکی در سال 76 با مصوبه مجلس شورای اسلامی تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد، ادامه داد: تلاش برای ارتقای اخلاق حرفه‌ای در تمام امور دامپزشکی در چارچوب ارزش‌های نظام و اسلام، حفظ شئون دامپزشکی، تلاش برای پیشبرد و اصلاح امور دامپزشکی و توجه به حسن اجرای وظایف فنی و حرفه‌ای و کوشش در امر دست‌یابی به آخرین یافته‌های علمی و تکنولوژیک دامپزشکی از مهم‌ترین وظایف نظام دامپزشکی به شمار می‌رود.

میرزایی اظهار کرد: در حال حاضر 34 هزار نفر در سطح کشور در سازمان نظام دامپزشکی فعالیت دارند که از این تعداد 4 هزار نفر نیروی دولتی و مابقی غیر دولتی هستند.

وی بیان داشت: از مجموع 34 هزار نفر 626 نفر در استان مرکزی هستند که 164 نفر آنان دکتر دامپزشک و مابقی کارشناس و کاردان هستند.

رئیس شورای نظام دامپزشکی استان مرکزی برگزاری دوره‌های آموزشی تب برفکی، بیماری‌های تنفسی، ارتقای سطح علمی و عملی مسؤولان فنی و بهداشتی مراکز را از اقدامات انجام شده این سازمان در سال جاری عنوان کرد.

میرزایی با اشاره به صدور پروانه بهداشتی اظهار کرد: در سال گذشته 363 پروانه بهداشتی در زمینه ماکیان، 70 پروانه آبزیان، 277 پروانه دامداری و 7 پروانه ایستگاه جمع‌آوری شیر توسط این سازمان صادر شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت مردم و امر پیشگیری در حوزه غذا اختصاص اعتبارات لازم به دامپزشکی موضوع بسیار مهمی است که باید نمایندگان مردم در مجلس در زمینه جذب اعتبارات هرچه بیشتر تمام سعی و تلاش خود را به‌کار گیرند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
1
2
والا بلله من ماهی یه تومن میگیرم کجا سه سه ملیون درامدم هس این دولت مردای ما توهم دارنا!! هر شغلی که پشوند دکترا داره که قرار نیست پولدار باشه.هر گردی که گردو نیست!شایدم منظورش قرارداد نظام هس اما خبر نداره کارفرما یه تومن بیشتر نمیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
0
0
یک تومن من 500 هزار تومن میگیرم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
0
شغل ما دامپزشکها تو جامعه کاملا ناشناخته است.واز دامپزشکی همه اینو میدونن که دامپزشک حیوانات مریض رو معالجه میکنه.ولی وقتی نوبت به مالیات یا بانکها (برای پرداخت وام با بهره های آنجنانی) یا تامین اجتماعی ،میرسه ما رو با پزشک مقایسه میکنند.تو دارایی شغل من رو محقق دارویی زده که خودم خندم میگیره در حالیکه من مطب دارم.
نظر شما
ادامه