کد خبر: ۳۱۹۶

حکیم مهر -  مدیرمسئول نشریه الکترونیک دامپزشکی و سلامت حکیم مهر به مناسبت اول شهریور – روز پزشک – در پیامی فرارسیدن این روز را به جامعه پزشکان کشور تبریک گفت.

دکتر محمد لطفی‌زاده در این پیام به نقش مهم پزشکان در ارتقای سلامت جامعه اشاره و بر لزوم تعامل هرچه بیشتر پزشک و دامپزشک برابر با شعار "روز جهانی دامپزشکی" تأکید کرد.

 

 

متن کامل این پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرارسیدن اول شهریورماه که به یمن میلاد با برکت فخر ایران اسلامی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا (ره) در کشورمان روز پزشک نام گرفته را به عموم پزشکان عزیز و خدوم این مرز و بوم تبریک عرض میکنم.

یقیناً تلاش مستمر توأم با سختی و تحمل مرارتهای بسیار پزشکان عزیزمان برای تأمین سلامت هموطنان در درگاه الهی مأجور خواهد بود و نعمت عافیت را پس از اراده خداوند متعال مرهون زحمات این قشر با ارزش هستیم.

امیدوارم تعاملی که شایسته است و انتظار میرود در آینده نزدیک بیش از گذشته مابین پزشک و دامپزشک بعنوان دو ستون مهم درمان و بهداشت در جامعه شاهد باشیم و به شعار امسال روز جهانی دامپزشکی مبنی بر دستیابی به سلامت واحد از طریق تعامل افزون پزشک و دامپزشک جامه عمل بپوشانیم.

در این راه جدا از نقش مسئولین و تصمیمسازان و تصمیمگیران عرصه پزشکی و دامپزشکی که بجای خویش بسیار مهم هم هست، یکایک پزشکان و دامپزشکان وظیفهای خطیر دارند و به فضل الهی امید است از عهده ادای این وظیفه بخوبی برآیند.

در پایان از درگاه خداوند متعال در این ماه مبارک ضمن تبریک مجدد، برای همه پزشکان فداکار میهن عزیزمان سلامتی، شادکامی و موفقیت آرزو می‌کنم.

 

دکتر محمد لطفی‌‎زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

31 مرداد 1389

 

خبر مرتبط :

 

زندگینامه حکیم بوعلی سینا به مناسبت روز پزشک

 

 

نظر شما
ادامه