کد خبر: ۳۱۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

به مناسبت هفته دامپزشکی، «دکتر معصومه آقاپور علیشاهی» نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه با حضور در اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، با مدیر کل دامپزشکی استان و همکاران این اداره کل جهت بررسی مسائل و مشکلات دامپزشکی در استان و شهرستانها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در ابتدای این دیدار «دکتر امیر حسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان ضمن خیر مقدم به ارائه گزارش مختصری از اقدامات و عملکرد اداره کل دامپزشکی استان پرداخت.

در این دیدار که «دکتر حامی» معاون سلامت و «دکتر منصور محمدی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تبریز نیز حضور داشتند، مسائل مختلف حوزه دامپزشکی استان و مشکلات و راهکارهای پبش رو مورد ارزیابی قرار گرفت.

در بخشی از این دیدار «دکتر معصومه آقاپور» ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل دامپزشکی استان و عملکرد مناسب این اداره کل در تامین بهداشت عمومی جامعه، 14 مهر روز ملی دامپزشکی را تبریک گفت و افزود: تحقق شعار دام سالم، غذای سالم، انسان سالم و حفظ سرمایه های دامی از طریق پیشگیری از بیماری ها و همچنین تامین سلامتی مردم با نظارت بر تولید فرآورده های خام دامی در کنار توجه به محیط زیست از وظایف ذاتی مجموعه دامپزشکی عزیز است، که با همت و تلاش جدی، توانسته اید این وظیفه و مسئولیت خطیر را به نحو احسن به انجام برسانید.

در ادامه این دیدار دکتر امیر حسین بهداد با اهداء لوح تقدیری از دکتر آقاپور نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی به خاطر حمایت های وی از مجموعه دامپزشکی استان تشکر و قدردانی به عمل آورد.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار نماینده مردم شهرستان شبستر با تنی چند از همکاران اداره کل دامپزشکی استان دیدار و گفتگو کرد تا از نزدیک با مشکلات و سختی کار فعالین این حرفه بیشتر آشنا گردد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
0
بابا این مسئولین و نماینده عزیز که خودشون و برای دامپزشکی عزیز هلاک کردند. ایول جلوشونو بگیرید تا از دست نرفتند.
نظر شما
ادامه