کد خبر: ۳۱۹۹۳
 

طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر، «دکتر ایمان خادمی» بعنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان تنگستان معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، در این مراسم از زحمات «دکتر احمد خسروی» رئیس پیشین اداره دامپزشکی شهرستان تنگستان تقدیر بعمل آمد.

خبرگزاری فارس: تصویب 250 میلیون تومان برای طرح‌های دامپزشکی در تنگستان 

به گزارش خبرگزاری فارس، »عادل دهدشتی» فرماندار تنگستان صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه روسای دامپزشکی تنگستان که مدیر کل شبکه دامپزشکی استان و جمعی از مسؤولان تنگستان حضور داشتند اظهار داشت: دامپزشکی باید بادقت و نظارت مستمر برعملکردها در حوزه دام، طیور و آبزیان با توجه به بیماری‌های خاصی که وجود دارد و موجب نگرانی و اضطراب مردم می‌شود نهایت دقت را به‌عمل آورد.

فرماندار تنگستان افزود: دامپزشکی برای مبارزه با بیماری‌های مختلف دام، طیور و آبزیان نیاز به برنامه‌ریزی، دقت نظر و یک مدیریت اثربخش وهمه جانبه‌نگر دارد.

این مقام مسؤول ادامه داد: با توجه وظایف دامپزشکی و به نوع زندگی مردم و بافت جعمیتی روستایی تنگستان و همچنین فعالیت عمده مردم در حوزه دام، طیور و آبزیان نیاز است به صورت ویژه به این موضوع در شهرستان توجه شود.

وی بیان داشت: با توجه نگاهی ویژه‌ای که به مجموعه دامپزشکی در شهرستان داریم در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری 250 میلیون تومان طرح‌های دامپزشکی در تنگستان تصویب شده است.

دهدشتی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مجموعه دامپزشکی با نظارت و دقت بیشتر در بحث تولید، کشتار، حمل و نقل دام و طیور و آبزیان موجب رضایتمندی مردم را فراهم آورد.

فرماندار تنگستان ضمن تشکر از خدمات دکتر خسروی در مدت زمان مسئولیتشان در دامپزشکی شهرستان و برای دکتر خادمی آرزویی موفقیت در مسؤول جدید شان در تنگستان کردند.

 
نظر شما
ادامه