کد خبر: ۳۱۹۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
لوگوی دانشگاه علمی کاربردی
 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: از بهمن‌ماه سال جاری پذیرش دانشجو در ۹ کد رشته تحصیلی جدید آغاز می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «حمیدرضا عزیزی» پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی جدید اظهارداشت: رشته‌های تحصیلی چاپ پوشاک، صنایع دستی گرایش سفال و کاشی سنتی و تبلیغات در مقطع کاردانی و عمران و حمل و نقل شهری، خدمات مدیریت پیشگیری و مراقبت‌ بیماری‌ها، حقوق اداری، روابط عمومی، الکترونیک، مدیریت امور فرهنگی، ارزیابی فرهنگی و مدیریت تبلیغات تجاری در مقطع کارشناسی از بهمن ماه سال جاری به کد رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی استان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه در مهرماه سال جاری نیز 11 کد رشته جدید در مقطع کاردانی و 8 رشته در مقطع کارشناسی به کد رشته‌های تحصیلی این دانشگاه‌ها افزوده شد، افزود: رشته‌های انیمیشن، گردشگری، بازرگانی، تربیت مربی آموزش‌های شهروندی، بهداشتیاری دامپزشکی، طراحی لباس، مدیریت سرپرستی تولید کالا و خدمات، صنایع چوب، تولید مبلمان، دامپروری عمران و فناوری اطلاعات در مقطع کاردانی و رشته‌های حقوق، اطلاعات، ایمنی، سلامت محیط و زیست صنایع، پزشک یار ورزشی، طراحی و الگوسازی پوشاک، گرافیک، ماشین‌های کنترل عددی و مدیریت رفاه اجتماعی در مقطع کارشناسی در مهر ماه دانشجو جذب شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد مراکز فعال علمی و کاربردی در استان بیان کرد: تعداد مراکز آموزش علمی و کاربردی فعال 14 مرکز، تعداد مدرسان دارای مجوز 937 نفر، تعداد مدرسان فعال 728 نفر، تعداد دانشجویان 5 هزار و 673 نفر، تعداد فارغ‌التحصیلان 15000 نفر، تعداد کد رشته‌ها محل کاردانی 79 کد، کد رشته کاردانی 53، تعداد کد رشته محل کارشناسی 57 و تعداد کد رشته کارشناسی 47 کد می‌باشد.

عزیزی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجویان در این دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: در حال حاضر 67 درصد دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی را آقایان و32 درصد را خانم‌ها تشکیل داده‌اند، میانگین سن آقایان برای ورود به دانشگاه 34 سال و خانم‌‌ها 27 سال می‌باشد. بیشتر متقاضیان در این دانشگاه شاغل هستند.

وی با اشاره به سیاست‌گذاری‌های این دانشگاه گفت: کیفی سازی و استاندارد سازی یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این دانشگاه می‌باشد که در مسیر آن در حال حرکت هستیم.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمیدنصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
باسلام وتقدیم احترام.

رشته کارشناسی بهداشت یاردامپزشکی آیاباکنکورویابدون کنکورخواهدبود؟
ماکارشناسی رشته تکنولوژی پرورش طیورراداریم آیا واحدهای پاس شده راتطبیق خواهندزد؟
هدف از برگزاری این دوره چیست،کاربرداین مقطع تواین رشته چه چیزهای خواهدبود؟
تشکرمیکنم پاسخ بدین لطفا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
0
این رشته را چطور و کجا اختراع کرند؟ آیا وزرات علوم بوده یا غیر
نظر شما
ادامه