کد خبر: ۳۲۰۰۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه:
«مجتبی ملکی» افزود: به دامپزشکی گفته شده که کلینیک‌هایی در خارج از شهر برای درمان بيماری‌های حیوانات خانگی داير كند ...
 
 

حکیم مهر - دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت:‌ دامپزشکی استان در جانمایی کلینیک‌ها و درمانگاه‌های دامپزشکی به این مهم توجه داشته باشند که در مکان‌های پرتردد و نزدیک مراکز مذهبی نباشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «مجتبی ملکی» صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست اعضای ستاد جرائم خاص استان، اظهار داشت: مبارزه با خورده‌فروشان مواد مخدر و برخورد جدی و قانونی با حمل‌کنندگان و استفاده‌کنندگان سلاح سرد از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به برخورد جدی و مستمر با خورده فروشان مواد مخدر اشاره و بیان کرد: بعضی از این افراد علاوه بر اینکه خرده‌ فروش هستند اعتیاد به مواد مخدر هم دارند که در این زمینه این افراد را به کمپ‌های ترک اعتیاد و درمانی نیز معرفی می‌کنیم.

وی بررسی وضعیت درمانگاه‌های دامپزشکی و جانمایی آنها در شهر کرمانشاه را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست دانست و گفت: دامپزشکی استان مکلف است به وظیفه قانونی خود عمل کند بر اقدامات اینگونه کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها نظارت کافی داشته باشد و در جانمایی این درمانگاه‌های به این مهم توجه داشته باشند که در مکان‌های پرتردد و نزدیک مراکز مذهبی نباشد.

برخورد قانونی با حمل‌کنندگان و استفاده از سلاح سرد و همچنین فرهنگ‌سازی برای کاهش خشونت در جامعه و اطلاع‌رسانی به منظور آگاهی بخشی برای نگهداری سلاح سرد از دیگر موضوعاتی بود که ملکی به آن اشاره کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در برخی موارد دیده می‌شود موضوعات ساده‌ای مانند تصادف غیرعمد به لحاظ وجود سلاح سرد در ماشین، پرونده دیگری با عنوان درگیری، مناظره و اختلال در نظم را در بردارد که برای جمع‌آوری این موارد برخورد جدی در دستور کار است.

 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Petmehdivet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
4
وا مصیبت ها!
اوف بر دامپزشکی کرمانشاه که مجوز کلینیک های دامپزشکی در مناطق پر تردد و نزدیک اماکن مذهبی را صادر کرده است.
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
3
خيلي مراجعه كننده هست تازه بروند بيرون شهر
٧سال زحمت بكشيم اونوقت همه تو كار ما دخالت ميكنن وهيچ كمكي در راستاي تامين كار ما انجام نميدن يك دامپزشك بايد ماهي ٧٠٠تومن حقوق داشته باشه واقعا انصاف بريد ادارات رو ببريد بيرون شهر كه انقدر ترافيك درست كردن مراكز درماني بايد مركز شهر باشند اقاي محترم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
3
دقيقا درست فرموده اند.بايد اداره كل دامپزشكي جوابگوي اعمال منافي عفت باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
3
جالبه اسم دامپزشکی کنار خرده فروش مواد مخدر و چاقو کش آمده. دیگه تخلفی نیست بجز این سه تا؟؟
پیشنهاد دهنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
1
1
کشور این همه بیابان داره معنی نداره در اماکن پر تردد مجوز صادر کنند . سازمان و ادارات کل استان لطف کنند مثل شهرک های صنعتی و دامپروری نسبت به جانمایی و احداث شهرک های دامپزشکی در بیابان های اطراف شهر اقدام کنند . دادستانی و شهرداری هر شهرستان هم در محل ورودی ایست و بازرسی بگذارند و سگ و گربه مردم را منهدم کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
دوستان سازمان دامپزشکی لطفا بعد از صرف چای و حل جدول یک فکری هم برای این طرز برخورد با حرفه دامپزشکی داشته باشند. درسته که واقعا صرف جدول و صرف چای بسیار انرژی بر و شایسته حقوق دریافتی این عزیزان در پایان ماه میباشد، اما اگر اقدامی هم در این زمینه نمایند موجب امتنان خواهد بود.
نظر شما
ادامه