کد خبر: ۳۲۰۲۷
 

 «دکتر بازدار» ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به همراه   «مهندس نجیب زاده» معاونت امور دام آن سازمان  از اداره کل دامپزشکی استان لرستان به مناسبت هفته دامپزشکی و روز ملی دامپزشکی در مهر ماه 1395 بازدید بعمل آوردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان،  در این بازدید «دکتر غلامرضا توکلی» مدیر کل دامپزشکی  استان لرستان، معاون سلامت و معاون توسعه مدیریت و همچنین روابط عمومی دامپزشکی استان لرستان  حضور داشتند.

در این بازدید دکتر توکلی اظهار داشت: ساختمانی که سند مالکیت آن به نام دامپزشکی بوده ولی متاسفانه استاندار قبلی آن را بصورت موقت  برای یک تا دو سال به اداره میراث فرهنگی واگذار نموده اند که هم اکنون پنج سال از آن واگذاری می گذرد، ولی با این تفاسیر پرسنل دامپزشکی در یک ساختمان مخروبه فعالیت  می نمایند.

«دکتر بازدار» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این خصوص گفت: من خیلی متاسف شدم وقتی دیدم  پرسنل دامپزشکی در ساختمان فعلی که یک مخروبه بیشتر نیست کار می کنند.

وی قول مساعد داد که درخصوص ساختمانی که سند مالکیت آن بنام دامپزشکی می باشد  و هم اکنون در تصرف اداره میراث فرهنگی قرار دارد، دستور پیگیری های لازم را صادر نمایند  که ساختمان مذکور به اداره کل دامپزشکی مسترد گردد .
 
 
نظر شما
ادامه