کد خبر: ۳۲۰۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

فرماندار سردشت استعفا کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از جوان پرس، اسفندماه ۹۳ بود که «دکتر عزیز حسنی نالوسی» به عنوان فرماندار سردشت منصوب شد.

وی که دارای دکترای دامپزشکی است، کارشناسی خود را در رشته حقوق اخذ کرده و در دولت اصلاحات مشاور استاندار و رئیس خانه جوان ارومیه و نماینده سازمان ملی جوانان کشور در استان بود و عضو شورای مرکزی بنیاد باران است، چند دوره عضو شورای نظام دامپزشکی استان آذربایجان غربی و یک دوره هم رئیس این شورا بوده است، بدلیل چگونگی انتخاب و انتصابش از همان روز اول با نماینده مردم در حوزه انتخابیه تنش داشتند.

حاشیه ها و اختلافات پیش رو باعث شد تا «دکتر رسول خضری» چندین بار نسبت به جابجایی وی به مسوولان تذکر دهد و حتی در خصوصی موارد پیش رو کار بجای رسید که این تذکر به وزیر کشور و صحن علنی مجلس هم رسید و وی  این اختلافات و هشدارهای خود را رسانه ای هم کرد و در محافل و مجالس هم نسبت به جابجایی فرماندار اظهار نظر کرده بود.

اما انگار و بر اساس شنیده ها به جوان پرس، بعد از این همه کنش و واکنش، دکتر عزیز حسنی بعد از ۱۸ ماه فعالیت و مدیریت در این منطقه، از چند ماه قبل به دلایل شخصی و کاملاً خانوادگی استعفای خود را تقدیم مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی کرده بود تا اینکه چند روز قبل این استعفا مورد موافقت استاندار قرار گرفته است.

شنیده ها حاکی از آن است حسنی تا اطلاع ثانوی به عنوان مشاور سیاسی استاندار در ساختمان استانداری مشغول بکار خواهد بود.

قرار است شنبه هفته آینده از این مسوولیت خداحافظی کند و با حکم استاندار آذربایجان غربی ، بخشدار وزینه سردشت به عنوان سرپرست فعلاً جانشین وی شود تااینکه بالاخره حوزه معاونت سیاسی و کمیته انتصابات استان فرد دیگری را به عنوان فرماندار معرفی نماید.

حال مسیر کار، فعالیت، انتخاب و رایزنی هم برای استاندار و تیم دولت تدبیر و امید و حوزه معاونت سیاسی برای انتخاب فرماندار جدید و هم برای دکتر خضری نماینده شهرستان در پایان عمر دولت و مشکلات پیش روی شهرستان چندین برابر شد و شهرستان محروم و مرزی سردشت شیمیایی شده را با یک چالش دیگر در این شرایط روبرو ساخت.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
0
.......... عزیز حسنی عجب ...................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
0
ایکاش .............. که خود محور تمام مشکلات و معضلات منطقه ست ، دست از سر مردمان محروم این دیارست و بجای رفع موانع و مشاکل مشغول مصاحبه و سخن پراکنی بوده و هر روز بر گرفتاریها و دردسرهای ساکنان آن میافزاید بردارد .
نظر شما
ادامه