کد خبر: ۳۲۰۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
معرفی یک گروه تلگرامی مفید برای همکاران داروخانه دار و سایر فعالان صنعت دام و طیور
 

با توجه به اینکه بسیاری از همکاران شاغل در داروخانه های دامپزشکی نسبت به فروش دارو بصورت غیرنقدی و از طریق دریافت چک اقدام می نمایند، وجود معدود افراد بد حساب و یا شیاد در این بازار ممکن است منجر به از دست رفتن قسمت اعظمی از سرمایه کاری آنان گردد.

یکی از گروه های تلگرامی مفیدی که چند وقتی است راه اندازی شده و سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار داده است، گروه تلگرامی «استعلام حساب مشتری قبل از معامله (دام، طیور و آبزی)» می باشد که در حال حاضر بیش از 3400 عضو دارد.

شیوه کار این گروه تلگرامی بدین صورت است که:

1- افرادی که می خواهند بصورت غیر نقدی با فرد ناشناسی معامله نمایند، در این گروه نام این فرد و منطقه مورد نظر را استعلام می نمایند و سایر فعالین صنعت دام و طیور آن منطقه، خوش حسابی یا بدحسابی وی را اطلاع رسانی می نمایند.

2- افرادی که سابقه چک برگشتی، کلاهبرداری و ... دارند، با ارائه مدارک مربوطه (مثلاً تصویر چک برگشتی) معرفی شده و در لیست سیاه قرار گرفته و بصورت مرتب درخصوص عدم معامله با آنها اطلاع رسانی می شود.

در بخش معرفی این گروه تلگرامی آمده است:

هدف از تشکیل این گروه استعلام مشتریان، شرکت ها و افرادی است  که قصد همکاری، معامله و یا مراوده مالی در حوزه صنعت دام، طیور و آبزیان دارند.

قطعا در این گروه افراد و یا شرکت هایی از سوی اعضاء بعنوان بد حساب و... معرفی خواهند شد که لازم است همراه با مستندات و ادله شفاف باشد تا خدای ناکرده موجب تضییع حقوق سایرین نگردد.

بدیهی است مسؤلیت  عواقب احتمالی ناشی از معرفی افراد، شرکتها و صاحبان مشاغل بر عهده شخص نگارنده مطلب بوده و مشارالیه درصورت لزوم ملزم به ادای پاسخ و توضیح در این خصوص خواهد بود وتیم ادمین گروه مسؤلیتی در اینباره نخواهد داشت.

لذا شایسته و اصلح است با عنایت به حقوق قانونی سایرین و ملحوظ نظر قرار دادن همه جوانب اقدام به انتشار مطلب نموده واز نشر اکاذیب پرهیز گردد.

همچنین رعایت ادب و احترام به خود و سایر اعضای گروه  وظیفه ذاتی  کلیه اعضاء محترم  خواهد بود.

با نگرش به ماهیت و شکل و ساختار گروه، تبلیغ، چت های خصوصی، انتشار لینک و مطالب غیر مرتبط با رسالت وهدف گروه جایگاهی نداشته و موجب تذکر و حذف عضو خواهد شد.

ضمن تشکر از همراهی و همکاری صمیمانه اعضای محترم گروه،مجددا لزوم استناد به مدارک مستدل و مستند ونیز عهده داری مسؤولیت نشر مطالب توسط نگارنده را متذکر گردیده و یاد آوری می نماییم.

عزیزانی که مطلب منتشر می کنند، استعلام می گیرند و پاسخ استعلام می دهند، حتماً با پروفایل کامل شامل نام و نشان اقدام نمایند، ولی سایر اعضای محترم که پیامی در گروه منتشر نمی کنند، الزامی در تکمیل شناسه و پروفایل خود ندارند.

هشدار مهم:

 - مواظب استعلام هایی که می گیرید باشید.

 - حتما هویت استعلام دهنده را احراز کنید.

 - به یک یا دو نفر اکتفا نکنید.

 - مستندات بخواهید.

 - بعضاً لازم است خود استعلام دهنده نیز استعلام شود.

 - مواظب باشید اغفال نشوید.

تذکر مکرر:

- تبلیغ، لینک، مطلب غیر مرتبط، چت بیهوده و ادعای بدون مستندات ممنوع

- عزیزانی که رعایت نکنند، بلافاصله حذف و بلاک خواهند شد.

- دوستانی که پاسخ استعلام می دهند، بدهی کسی را اعلام می کنند، دفاعی دارند و یا قصد نشر مطلبی در گروه دارند، لطفا با آیدی و پروفایل کامل تشریف بیاورند، در غیر اینصورت مطالب حذف می شود.

- به کار بردن واژه کلاهبردار و نسبت دادن عنوان کلاهبردار به هر فردی ممنوع می باشد.

- عزیزانی که سوال می کنند چرا مطلبشان پاک شده و یا عضویتشان در گروه لغو گردیده، متن بالا را مطالعه فرمایند. قطعاً پاسخ خود را خواهند یافت.

لینک گروه:

https://telegram.me/joinchat/CnSPej-uQDHtuU692YhCmQ

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
1
من یک دوست دامپزشک دارم با دکترای تخصصی میکرویولوژی از واحد علوم و تحقیقات که درآمد ماهیانه اش 700 (هفتصد هزار تومان است )آخر آدم دردش را به کی بگوید ... بیشتر دامپزشکان می گویند ما سرمان پیش زن وبچه همیشه پایین است !!!!!
نظر شما
ادامه