کد خبر: ۳۲۰۵۹
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
دکتر گیلگمش:
جمع‌بندی وقایع هفته حرفه دامپزشکی در اصل به نوعی کامنت‌گذاری بر رویدادها بر اساس نظر شخصی نویسنده است و به هیچ عنوان قصد تفسیر یا تحلیل وقایع را نداریم ...
 

تحلیل وقایع مرتبط با حرفه دامپزشکی در هفته بیست و هفتم سال ۱۳۹۵

دکتر گیلگمش

 

در بازخوردهای دریافت شده هفته قبل برخی از همکاران نکاتی را برای اینجانب نگاشته بودند که ضمن تشکر از دقت نظر این عزیزان، در پاسخ باید عنوان کرد که این جمع بندی وقایع هفته حرفه دامپزشکی در اصل به نوعی کامنت گذاری بر رویدادها بر اساس نظر شخصی نویسنده است و به هیچ عنوان قصد تفسیر یا تحلیل وقایع را نداریم و همچنین تمامی رویدادها را پوشش نمی دهیم، بلکه رویدادهای مهم را بصورت خلاصه برای همکارانی که زمانی برای مطالعه همه اخبار ندارند، بصورت تیتر وار و ضمن ثبت نکاتی بر آن مطرح می کنیم.

سازمان دامپزشکی کشور:

برخی از اخبار سازمان دامپزشکی کشور در هفته ای که روز ملی دامپزشکی در آن بود منتشر نشد و موکول به آغاز این هفته گردید که این امر نشان از نگرش اداری سازمان دامپزشکی کشور به مقوله اطلاع رسانی اخبار دارد، هرچند همه اطلاع داریم که کارمندان سازمان دامپزشکی در این زمان ها چندین وظیفه را بر عهده می گیرند و وظیفه اصلی و اداری آنها موکول به روزهای آینده می گردد، ولی بایست دقت نمود که امر اطلاع رسانی رویدادهای دامپزشکی مخصوصاً در سازمان دامپزشکی کشور تعطیل بردار نیست و چه بسا منتشر نمودن خبری پس از زمان وقوع آن عملاً تفاوتی با منتشر ننمودن آن نخواهد داشت. از جمله این خبرها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1- تقدیر از مصدومین و آسیب دیدگان دامپزشکی و افراد برتر کشوری در مراسم روز ملی دامپزشکی:

زمان انتشار این خبر در روز یکشنبه 18 مهر 1395 بود که همانگونه که اطلاع دارید 4 روز پس از رخداد در پورتال سازمان منبع خبر منتشر گردیده است و تیتر خبر نیز که در مطالب حاشیه ای پورتال سازمان منتشر شده بود نه در تیتر اصلی، به نوع خود جالب توجه می باشد اول اینکه جناب آقای دکتر حجت الله نیک عزم مصدوم و آسیب دیده نبود، بلکه با ارزشترین دارایی خود را در راه انجام وظیفه اداری صرف سازمان دامپزشکی کشور کرد که هیچ یک از عزیزان انتخاب شده اینگونه عمل ننموده اند و این تفکیک از افراد برتر به نوعی نامناسب و خارج از قاعده به نظر می رسد. قدر مسلم شهید نیک عزم برترین فرد کارکنان دامپزشکی کشور در 14 مهرماه امسال بودند و همچنین سایر عزیزان مصدوم در حادثه کرمانشاه و سیستان.

با نگاهی به سایر اسامی انتخاب شده مسائل جالبی به چشم می خورد که ذکر آن خالی از لطف نیست: اول اینکه زمینه برتر بودن هیچ یک از عزیزان انتخاب شده مشخص نگردیده است؛ به عنوان مثال معرفی افراد از سوی سازمان نظام، جامعه دامپزشکان، جامعه اسلامی دامپزشکان و ... بر چه مبنایی بوده است؟ به نظر می رسد اینگونه معرفی نمودن افراد، مشابه انتخاب کارمند نمونه در سیستم دولتی سازمان دامپزشکی کشور است و آنکه به مراکز قدرت نزدیکتر، بنابراین نمونه تر بوده و هرسال که نه، ولی یکسال در میان از وی تقدیر خواهد شد. به عنوان مثال کاش شاخص های انتخاب افراد از میان 4000 عضو جامعه دامپزشکان و 36000 عضو سازمان نظام دامپزشکی برای حاضران ارائه می شد و به جای مطالب تکراری که در نشریه اختصاصی همایش توسط مجله نسخه منتشر شد که حتی منتشرکنندگان هم یکبار آن را مطالعه نفرمودند، شاخص عملکردی این عزیزان که منجر به انتخاب آنان شده است، ارائه می گردید. این کار از دو نظر مفید به فایده خواهد بود: اول اینکه سایر همکاران با آنان آشنا می شوند و از طرف دیگر شاخص های این انتخاب شدگان مبنایی برای سایر همکاران جهت تلاش برای رسیدن به آن می شود. اینگونه انتخاب نمودن نمونه ها آثار مخرب دیگری هم دارد که کوچکترین آن ایجاد یأس و سرخوردگی در تلاشگران واقعی و رها شدن امور عملیاتی آنها به مرور زمان و عمل بر مبنای معیارهای انتخابی این دوستان خواهد بود؛ باز قضاوت با خودتان.

2- پایان بزرگترین رویداد رسمی صنعت دام کوچک در کشور:

این بزرگترین رویداد کی شروع شده بود که اولین خبر در مورد آن با پایان آن در پورتال سازمان دامپزشکی کشور همزمان گردید. طبق اخباری که پس از برگزاری این نمایشگاه منتشر شد به نظر می رسد تعدادی از وارد کنندگان محصولات لازم برای حیوانات خانگی اقدام به برگزاری نمایشگاهی از محصولات دامپزشکی و اقلام وارداتی خود در هتل استقلال نموده اند که البته آنچه عجیب است، یاد کردن سازمان دامپزشکی از آن به عنوان بزرگترین رویداد دام کوچک است، در حالی که این نمایشگاه همیشه قسمت جنبی کنگره ملی دام کوچک که در این هفته برگزار می شود بوده و در درجه دوم اهمیت قرار داشته است که این گویا این بار ترجیح ریاست محترم سازمان بر واردکنندگان، مقدم بر حرفه و علم بوده است و جالبتر اینکه خودشان هم اذعان داشته اند که عزیزان فعال صنعت دام کوچک حداقل یک محصول تولید داخل داشته باشید تا بهانه ای برای حضور رئیس سازمان باشد، نه اینکه همه وارد کننده باشند و از رئیس سازمان بخواهند جلوی قاچاق را بگیرد! مگر رئیس سازمان دامپزشکی، رئیس نیروی انتظامی هم هست! از طرف دیگر شنیده ها حکایت از این دارد که به دلیل اینکه سازمان نظام دامپزشکی در برگزاری کنگره دخیل بوده است، رئیس سازمان دامپزشکی کشور تمایلی به حضور در آن ندارند؛ امری که باید منتظر ماند و امیدوار بود که حدس ما کذب باشد! همانند مصاحبه 22:30 صدا و سیما که فرد کمتر شناخته شده تری جایگزین رئیس سازمان نظام دامپزشکی به عنوان مطالبه گر بخش خصوصی شد، آیا این روند تکرار خواهد شد یا خیر؟ در مجموع برگزاری هرچه بیشتر این گونه نمایشگاهها منجر به آشنایی بیشتر جامعه با مقوله سلامت و نقش دامپزشکی در آن خواهد گردید، ولی انتخاب این زمان به فاصله یک هفته تا کنگره دامپزشکی دامهای کوچک به نوعی خارج از اصول حرفه ای به نظر می رسد و بیانگر ایجاد نوعی رقابت مخرب در میان فعالان یک حرفه می باشد و صد البته که دامپزشکان دام کوچک از ما هوشیارتر هستند.

جامعه دامپزشکان ایران:

سرفصل های فعالیت جامعه دامپزشکان ایران که بر روی پورتال این سندیکا و خبرگزاری ها منتشر شده بود، چندین قسمت جالب توجه داشت که مورد به مورد آنها را بازنشر و کامنت گذاری می نمائیم و با توجه به اینکه بیشترین بازخوردها از این بخش می باشد، از همکاران خواهشمندیم به آن به دید فقط و فقط کامنت گذاری بنگرند، نه بیشتر و نه کمتر:

 1- جامعه دامپزشکان اطلاعیه ای را در روز دوشنبه دوازدهم مهر در پورتال خود منتشر نمود با عنوان "اطلاعیه جامعه دامپزشکان درخصوص حفظ بهداشت عمومی در ایام سوگواری ماه محرم" که محتوی این اطلاعیه که در کامنت گذاری هفته پیش هم مورد بررسی قرار گرفت، در برگیرنده شماره تلفنی جهت تماس با این سندیکا جهت دریافت راهنمایی بهداشتی، دامپزشکی بود که هر چند اقدامی شایسته و قابل تقدیر به شمار می آمد، ولی در پنج بار تماسی که از طریق نگارنده با این شماره 66569220 برقرار شد، چهار بار آن بی پاسخ باقی ماند و یکبار هم پاسخ داده شد که دامپزشک محترم در دسترس برای پاسخگویی نیستند و بعداً تماس بگیرید؛ بعدهایی که پاسخ داده نشد. به نظر می رسد در صورتی که برنامه و زیرساختی برای چنین خدمت رسانی در نهادی وجود ندارد، بهتر است از امکانات سایر نهادهای هم ارز مثل تلفن 1512 که در ادارات کل تمامی استان ها فعال می باشد، بهره برداری گردد و این وظیفه را به آنان محول نمود و یا در خبر منتشر شده خود، از خدمات سایر سازمان های فعال در این زمینه برای بهره برداری توسط مردم نام برده شود.

2- رویداد مهم دیگر منتسب به جامعه دامپزشکان صدور تکذیبه ای در خصوص خبرهای منتشر شده توسط حکیم مهر در خصوص تکذیب شکایت در خصوص انتخابات سازمان نظام بود: این تکذیبه عنوان نموده که جامعه دامپزشکان هیچ گونه شکایتی را در خصوص انتخابات سازمان نظام از وزارت کشاورزی و سازمان نظام ننموده است و مطالب منتشره در حکیم مهر بی‌اساس و در راستای اختلاف‌افکنی و تشویق اذهان صنف پرتلاش دامپزشکان است، ولی در ادامه عنوان نموده اند که با این حال جامعه دامپزشکان ایران در چهارچوب اخلاق و قانون خود را موظف به پیگیری قانونی حقوق تضییع‌شده بسیاری از نامزد‌های شرکت در چهارمین دوره انتخابات نظام دامپزشکی استان‌ها می‌داند که متاسفانه با عدم پاسخ‌گویی ارکان سازمان نظام دامپزشکی مواجه شده‌اند.

به نظر خواننده ای که این مطالب را در یک بیانیه می خواند ضد و نقیض بودن آن کاملاً مشهود است؛ از طرفی جامعه دامپزشکان شکایت ننموده است ولی آماده پیگیری قانونی در چهارچوب اخلاق و قانون است، امری که در هیچ کجای اساس نامه تاسیس جامعه دامپزشکان جزو وظایف آن تعریف نشده است؛ هرچند با توجه به شرایط جدید به نظر می رسد این اساس نامه با وجود تشکیل سازمان نظام دامپزشکی و سایر تشکل های صنفی تخصصی نیاز به بازنگری و به روز رسانی دارد.

همچنین ضمن نوشتن مستنداتی مبنی بر انجام پیگیری قانونی و شکایت و غیره عنوان نموده اند که لازم به یاد‌آوری است که کلیه مطالب و موضع‌گیری‌های رسمی جامعه دامپزشکان ایران از طریق سایت اطلاع‌رسانی و کانال تلگرام این نهاد اطلاع‌رسانی می‌شود و به نظر می رسد فراموش نموده اند که در سایت اطلاع رسانی خود این تکذیبیه را منتشر کنند! که دو حالت بیشتر ندارد، یا این تکذیبیه غیر رسمی است و یا پورتال جامعه دامپزشکان که پر بازدیدترین خبر مهم آن که پیام 14 مهر رئیس جامعه دامپزشکان بود 56 بار بازدید در مهمترین هفته دامپزشکی داشت را به رسمیت نمی شناسند و قصد دارند که سایت اطلاع رسانی را هم دچار تحول عظیم و تاریخی نمایند، هرچند به نظر می رسد اگر بجای دفاع از حقوق همکاران در سایر نهادها به این مهم و مسائلی از این دست که در جامعه دامپزشکان کم نیست برسند، بسیار مفید به فایده خواهد بود.

ذکر چند نکته کوچک دیگر در این مجال خالی از لطف نیست: به نظر شما وقتی یکی از شاکیان با عنوان حقوقی رئیس جامعه دامپزشکان ایران مصاحبه با خبرگزاری ها مبنی بر پیگیری حقوق تضییع شده برخی از همکاران می نماید، معنی و مفهوم آن چه چیزی می تواند باشد؟! نکته دیگر اینکه وقتی گفته می شود "دخالت احتمالی و جهت دار هریک از مسئولان سازمان در روند بررسی صلاحیت‌ها و محدود کردن قدرت انتخاب همکاران اشتباهی نابخشودنی است" آیا محدود کردن قدرت انتخاب همکاران در سوی دیگر یعنی «محدود کردن انتخاب کنندگان» گناهی بخشودنی به نظر می رسد؟! با نگاهی به بیانیه ها و مصاحبه ها و همچنین انتشار اخبار از طرف نزدیکان رئیس جامعه دامپزشکان در رسانه های اجتماعی، حتی ظواهر امر با آنچه ایشان می فرمایند کاملاً در تضاد است و نه تنها به همدلی که ایشان خواستارش هستند نمی انجامد، بلکه کاملاً در راستای تشتت و چند دستگی در حرفه دامپزشکی می باشد.

نکته پایانی هم که باید به آن اشاره شود این است که اساساً حکیم مهر انتشار خبری که جامعه دامپزشکان برای آن تکذیبیه صادر کرده است را از اساس تکذیب کرده است و در این پایگاه خبری خبری مبنی بر شکایت جامعه دامپزشکان از وزارت جهاد و سازمان نظام دامپزشکی به چشم نمی خورد، بلکه تنها به شکایت 6 نفر از اعضای نظام اشاره شده است! حال این تکذیبیه بر چه اساسی صادر شده است، بنده مطلع نیستم. انتشار این تکذیبیه در کانال تلگرام جامعه دامپزشکان و بازنشر مکرر آن در شبکه های اجتماعی مرا به یاد حکایتی انداخت که خواندن آن خالی از لطف نیست:

گویند روزی ملانصرالدین برای خریدن نان به نانوایی رفت و چون صف نانوایی شلوغ بود، فکری به ذهنش رسید و اعلام کرد که در کوچه بالایی آش نذری می‌دهند. مردم برای گرفتن آش نذری، صف نان را رها کردند و به سوی آدرس غلط روان شدند. هنگامی که همه رفتند، ملا در یک لحظه پیش خود فکر کرد، نکند واقعا دارند آش نذری می دهند و ما اینجا بی‌نصیب بمانیم، به همین دلیل بدون این که نان بخرد، صف نانوایی را رها کرده و به سوی محل خیالی برای گرفتن آش راهی شد!

سازمان نظام دامپزشکی:

مهترین سر تیتر سازمان نظام دامپزشکی که توسط ریاست این سازمان انجام شد، توصیه به خودداری از برخی اظهار نظرهای سازمان های حقوقی در خصوص انتخابات نظام بود و اعتقاد داشتند که این امر یعنی بیانیه دادن و موضع گرفتن این نهادهای حقوقی برخلاف اساسنامه آنها و ماهیت وجودیشان است و امیدوار بودند که در آینده این اتفاق تکرار نشود.

متاسفانه سازمان نظام دامپزشکی در خصوص علت توقف انتخابات این سازمان موضع گیری رسمی نداشته است و با توجه به اینکه برخی از شاکیان در فضاهای مجازی این سازمان را به عدم پاسخ گویی لازم به شکایات و اعتراضات در زمان تایید صلاحیت کاندیداها متهم می کنند، تاکنون شاهد پاسخ روشن و صریحی از سوی این سازمان نبودیم. شایسته است مسئولین این سازمان ضمن پاسخگویی به مسائل مطرح شده، اعضا را در جریان کامل روند انتخابات قرار دهند.

تمدید مهلت ارسال مقالات به چهارمین کنگره بین المللی کلینیسین های دام های بزرگ (ایکلاپ 2017) بزرگداشت مقام دکتر محمد بلورچی از دیگر سر تیترهای این سازمان بود که با توجه به اهمیت این کنگره خبر در خور توجهی به نظر می رسد.

همچنین وجود برخی از تسهیلات رفاهی برای اعضای سازمان نظام همچون مجتمع ویلایی، واگذاری خودرو، خدمات دندانپزشکی، بیمه تکمیلی و غیره، هر چند نشان از این امر دارد که سایر بخش های اداری سازمان نظام نیز تلاش های درخور توجهی انجام می دهند، ولی نیاز به هدایت به سمت و سوی مطلوب دارد تا منجر به رضایت بیشتر اعضای نظام و استفاده بیشتر همکاران دارای وضعیت مالی متوسط گردد. البته تحلیل وب سایت اطلاع رسانی سازمان نظام و بخش پربازدید ترین اخبار این سازمان که همگی شامل اخبار مرتبط با مسائل رفاهی تدارک دیده شده از سوی سازمان نظام برای همکاران می باشد، این نکته را یادآوری می نماید که خواسته عمومی همکاران دامپزشک در چه راستایی بوده و لازم است تلاش های بیشتری را برای پاسخگویی به این خواسته ها انجام داد.
حسن ختام:

 

این کاریکاتور برگرفته از طرح «محسن ايزدي» در نشريه خط خطیه و چون ما دامپزشك ها هم در حال انقراض هستيم، با اجازشون طرح كاريكاتور رو كمي تغيير داديم و گذاشتيم جلومون هور هور به حال خودمون گريه كرديم!
 
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
1
1
حکایت دامپزشکا اینطور شده که
صبح یه خرما لیس میزنی
شب به همون خرما خیره میشی
ناشناس
|
Finland
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
1
با سلام همانطور که نویسنده با صداقت اظهار نموده است این مطلب یک مطلبی تحلیلی نیست و "نوعی کامنت گذاری بر رویدادها بر اساس نظر شخصی نویسنده است" لذا بهتر تیتر مطلب هم با متن مطلب هم خوانی داشته باشد مثلاً بشه یاداشت نگاری وقایع دامپزشکی در هفته x یا همون دامپزشکی در هفته ای که گذشت.
با وجود اختلاف نظر بنده در موارد عدیده ایی با نظرات نویسنده این سلسله مطالب، ولی اینگونه حرکت ها که می تونه باعث آشتی دامپزشکان با خبر بشه رو می پسندم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
1
تیتر خبر اصلی سایت سازمان دامپزشکی: "گردهمایی 14 مهر با حضور چشمگیر همکاران حوزه های مرتبط برگزار شد"
....
....
....
در این گردهمائی از اتصال سامانه یکپارچه قرنطینه سازمان و سازمان راهداری رونمائی شد و ضمنا با اهداء لوح سپاس به خانواده محترم شهید نیک عزم و آقای بختیار پور از اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه همچنین آقای ذوالفقاری مصدوم حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان تقدیر صورت پذیرفت .
این خبر رو سایت سازمان در تاریخ 15/7/95 منتشر شده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
بله خبر نمونه های دامپزشکی کشور مربوط به یکشنبه 18 مهر می باشد و قبل از آن نیز اسامی نمونه ها منتشر نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
1
"پایان بزرگترین رویداد رسمی صنعت دام کوچک در کشور" به نقل از اقتصاد آنلاین منتشر شده که طبق قانون در محتوی آن نمیتوان دخل و تصرف کرد. این انتقاد هم از نظر شخص من مردود است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
1
0
خيلي جالبه كارمون به جايي رسيده كه اقتصاد آنلاين تشخيص ميده كه كدوم همايشهاي ما بزرگترين رويداد به حساب مياد همكار عزيز لا اقل به شعور خودمون كه نبايد توهين كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
چه ربطی به شعور داره؟؟؟ رسانه ها در انتشار وقایع بنا به برداشت خود آزادند، البته انتظار بیجایی هست که افراد در همه حوزه ها دکتر و متخصص باشن، در کار اصحاب رسانه دخالت نکنیم هر کس در کار خودش تخصص داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
بله دقیقا هرکس باید در کار خود تخصص داشته باشد و تشخیص وزن یک رویداد برعهده خبرنگار نیست و به نوعی دخالت در کار تخصصی به حساب می آید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
دخالت های غیر حرفه ای باعث شده دامپزشکان جایگاه واقعی خودشون رو پیدا نکنن و به درستی معرفی نشوند.
هرکسی را بهر کاری ساختند. نظر شخصی شما محترم ولی هر کسی نمیتونه در حرفه خبرنگاری بدون داشتن اطلاعات کافی و تحصیلات مرتبط نظر کارشناسی بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
حالت خوب نیست جناب خبرنگار، پیشنهاد میکنم ضمن دعوتی که از شما میشود برای پوشش خبری و همچنین موضوعات جالب انتهای مراسمات برای سازمانی که دعوت شده اید تا قلمفرسایی کنید به کار حرفه ای خودتان بپردازید و برای سازمان تعیین تکلیف نفرمائید
حال که تصور میفرمائید دامپزشکان گوشهای مخملی دارند باید عرض کنم خدمتتان وقتی اینگونه مینویسید و بر پورتال یک سازمان رسمی تخصصی آن را منتشر مینمائید شائبه ......... مسئولین سازمان با برخی از افراد که در تصویر این مراسم بودند که با تیترسازی شما خبرنگاری شده را به خواننده القاء می نماید اگر مدیر کل محترم ................... سازمان به این نکات توجه ندارند نباید تصور کنید که همه همینطور هستند تقصیر از شما نیست فعلا سیاست به همین سمت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
درک شما از خبرنگار و رسانه نشان دهنده میزان اطلاعات اندک جنابعالی از اصحاب رسانه است.
متاسفانه همه افراد یک قشر، دارای معلومات یکسان نیستند و این حرف های شما نمیتواند موضع دامپزشکان شریف باشد پس از طرف شخص خود پاسخ دهید.
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
بله متاسفانه با شما موافقم که درک من از اصحاب رسانه کم است ولی شما که درک مناسبی از آنها دارید نباید به این دام بیافتید و همچنین هیچ جای کامنت من نگفتم که نظرم برابر نظر کلیه دامپزشکان شریف است گاهی اوقات دامپزشک غیر شریفی مثل من هم پیدا میشود که کمی کوته بین است باور کنید من از طرف خودم پاسخ دادم و زیر کامنتم اسم کسی را ننوشته ام به هر صورت بنده از شما عذرخواهی میکنم بابت کوته فکری خودم امیدوارم من را حلال کنید
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
1
كمال صدق ومحبت ببين نه نقص گناه
كه هركه بي هنر افتد نظر به عيب كند
از تلاش تمام عزيزان دست اندر كار گراميداشت روز دامپزشكي در سازمان دامپزشكي كه واقعا باحداقل امكانات كوشيدند بهترين بهره وري راداشته باشند تشكر ميشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
در اینکه دست اندرکاران گرامیداشت روز دامپزشکی با حداقل امکانات تلاش کردند شکی نیست و دست تک تک این عزیزان را باید بوسید و هیچ گونه ایرادی به کار این دوستان وارد نیست متاسفانه برنامه ریزی و هدایت اشتباه بود و همچنین چشم تنگی برای در اختیار گذاشتن امکانات
نظر شما
ادامه