کد خبر: ۳۲۰۹۲
 

با عنایت به انتخاب «دکتر ثوره جلیل ابراهیم» به عنوان دامپزشک نمونه کشور، «مریم بیدخام» مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با حضور در اداره کل دامپزشکی استان از نامبرده تقدیر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، روز یکشنبه مورخ 25/7/95 مدیر کل بانوان و خانواده استانداری با حضور در دفتر مدیر کل دامپزشکی استان قزوین از دکتر ثوره جلیل ابراهیم که موجبات افتخار استان قزوین را در مجموعه سازمان دامپزشکی کشور فراهم نمود تقدیر کرد.

«دکتر سید بهمن نقیبی» در ابتدای جلسه با ارائه گزارشی از تصدی بانوان در مشاغل مدیریتی و کارشناسی در مجموعه دامپزشکی استان گفت: در اداره کل دامپزشکی استان قزوین 14درصد از پرسنل بانوان هستند که  12.7 درصد از ایشان در پستهای مدیریتی مشغول به فعالیت می باشند.

دکتر نقیبی همچنین کسب رتبه های برتر در زمینه عفاف و حجاب توسط مجموعه دامپزشکی استان را مرهون رعایت شعائر مذهبی توسط دانست و افزود: هر ساله بر اساس ارزیابیهای کمیته عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی اداره کل دامپزشکی استان پرسنلی که بیشترین همکاری را در این زمینه داشته باشند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مریم بید خام مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین هم در ادامه جلسه افزود: انتخاب خانم دکتر ثوره جلیلی ابراهیم به عنوان دامپزشک برتر کشوری از بین کلیه دامپزشکان مرد و زن شاغل در بخش دولتی در کشور، موجب افتخار استان بوده و امیدواریم جوانان استان از تجربه این بزرگان بهره مند شوند.

بیدخام در بخش دیگری از صحبتهایش اظهار داشت: دقت در کار و ریزبینی از ویژگیهای شخصیتی بانوان است که می توان در تصدی شغل هایی که نیاز به این خصوصیت ها دارند مد نظر قرار گیرد و در انتصاب مدیران به توانمندی های افراد توجه شود نه جنسیت ایشان، چرا که بانوان موفق با برنامه ریزی دقیق همواره ضمن موفقیت در کارهای اداری در تربیت فرزندان و همسرداری نیز موفق خواهند بود.

خانم دکتر ثوره جلیل ابراهیم به عنوان دامپزشک نمونه کشوری از بین کلیه دامپزشکان شاغل در بخش دولتی سراسر کشور انتخاب و از سوی سازمان دامپزشکی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

 
 
نظر شما
ادامه