کد خبر: ۳۲۱۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان فارس در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، توجه دانشجویان رشته دامپزشکی به افزایش توان علمی به منظور ارئه خدمات به جامعه را یک ضرورت دانست

مدیرکل دامپزشکی استان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کازرون ضمن دیدار با رئیس و معاونین این دانشگاه، به ایراد سخنرانی در جمع دانشجویان رشته دامپزشکی با موضوع اهمیت حرفه دامپزشکی به خصوص در کنترل و پیشگیری بیماری های دامی و مبحث نظارت بهداشتی فراورده های خام دامی پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی فارس، در پی دعوت رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، مدیر کل دامپزشکی استان فارس در روز یکشنبه 25 مهرماه از این مرکز آموزشی بازدید و در جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کازرون و معاونین وی به بررسی نحوه ارتباط، هم اندیشی و تعامل هرچه بیشتر و بهتر این دانشگاه و اداره کل دامپزشکی پرداخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون نیز با بیان اهمیت استفاده دانشجویان از تجربیات کارشناسان دامپزشکی به منظور مشاوره، هم افزائی و بهره برداری علمی دانشجویان، حضور دوره ای کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان فارس را در این دانشگاه خواستار شدند.

مدیرکل دامپزشکی استان فارس سپس با حضور در جمع صمیمی دانشجویان سال آخر و ورودی های جدید رشته دامپزشکی طی سخنانی با اشاره به ضرورت توجه دانشجویان به افزایش توان علمی به منظور ارئه خدمات به جامعه به ویژه تولید کنندگان مواد پروتئینی، دانشجویان را به تلاش مضاعف در کسب دانش فنی با استفاده از فرصت ها و ظرفیت های موجود توصیه کرد.

در پایان تنی چند از دانشجویان دیدگاهها و انتظارات خود را از مجموعه اجرایی دامپزشکی استان بیان داشتند که مدیر کل دامپزشکی فارس علاوه بر ارائه توضیحات لازم، به پرسش های موردی دانشجویان نیز پاسخ داد.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Finland
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
1
این مدیر کل اسم ندارد؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
0
دکتر یعقوب مهندس
محمد مهدی
|
Slovenia
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
0
ای کاش این مدیر کل محترم در خصوص افزایش ظرفیت جذب دانشجوی دامپزشکی با مسئولین دانشگاه آزاد صحبت میکرد ومیگفت افزایش فارغ التحصیلان دامپزشکی چه بلایی برسر حرفه دامپزشکی آورده است
غلامحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
0
درود بر جناب آقای دکتر یعقوب مهندس مدیر کل محترم دامپزشکی استان فارس که آینده نگری نموده اند.
نظر شما
ادامه