کد خبر: ۳۲۱۱۵
 

در راستای ارتقای امنیت زیستی (تمهیدات و اقدامات بهداشتی- قرنطینه ای) در مراکز تکثیر و پرورش قزل آلا تفاهم نامه ای فی ما بین سازمان دامپزشکی کشور و اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی منعقد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، امروز سه شنبه 27 مهر ماه نشستی با هدف همکاری و بهره برداری از ظرفیت های مشترک سازمان دامپزشکی کشور و اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی و تشریک مساعی در مقابله با چالش های بهداشتی موجود و پیش رو در صنعت ماهیان سرآبی کشور و ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی در مراکز تکثیر و پرورش قزل آلا و حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی در محل سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

بنا به این گزارش، استقرار و ارتقاء نظام مراقبت و مبارزه با بیماری های ماهیان سردابی، اعمال و ارتقای امنیت زیستی در مراکز آبزی پروری، سامان دهی بهداشتی مراکز تکثیر داخلی و واردات تخم چشم زده و ارتقاء کیفی و بهداشتی خوراک ماهیان سردابی تولیدی و وارداتی از چهارچوب های همکاری مشترک عنوان شد.

در پایان این نشست تفاهم نامه ای به امضاء «دکتر مهدی خلج» رییس سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر آرش نبی زاده» رییس هیئت مدیره اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی تکثیر و پرورش ماهیان سردابی کشور رسید.

 
 
نظر شما
ادامه