کد خبر: ۳۲۱۳۷
 

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان خراسان جنوبی از تولید پویانمایی بهداشتی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «مهندس سید مهدی معراجی» در این خصوص گفت: این پویانمایی به مدت 3 دقیقه و 30 ثانیه با موضوع «کد رهگیری فرآورده های خام دامی» تهیه و تولید شده است.

وی با بیان اینکه در مباحث آموزشی بویژه در حوزه بهداشت و سلامت باید برای کودکان و خردسالان بیشتر سرمایه گذاری شده و این مباحث پررنگ تر شود یادآور شد: سال گذشته نیز پویانمایی با موضوع « تب مالت » تهیه و در سطوح مختلف توزیع شد.

وی اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی استان طی دو سال گذشته توجه ویژه ای به موضوعات آموزشی برای دانش آموزان، دامداران، تولیدکنندگان، بهره برداران و ... داشته و همواره با برگزاری دوره های آموزشی در مدارس، جلسات، روستاها و غیره مسایل بهداشتی و مخاطرات بیماری ها را به مخاطبان انتقال داده است.

مهندس معراجی اذعان داشت: پویانمایی یادشده با همکاری کارشناسان ادارات مختلف ستادی دامپزشکی طی مدت حدود 4 ماه کار فشرده در نوشتن فیلمنامه، طراحی شخصیت ها، موضوع و سایر مباحث مرتبط تهیه و تدوین شد.

وی در پایان گفت: به زودی این پویانمایی بر روی پرتال اداره کل دامپزشکی استان بارگذاری می شود و در سطح دستگاههای اجرایی استان، شهرستانها و ادارات کل دامپزشکی کشور توزیع خواهد شد.

 
 
نظر شما
ادامه