کد خبر: ۳۲۱۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
خبرگزاری فارس: توزیع داروی رایگان در مناطق محروم دیشموک/ واکسینه‌شدن 243 هزار رأس دام سبک و سنگین در مقابله با بیماری‌ تب برفکی
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کهگیلویه از توزیع داروی رایگان در مناطق محروم دیشموک و واکسینه‌شدن 243 هزار رأس دام سبک و سنگین در مقابله با بیماری‌ تب برفکی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس از دیشموک، «دکتر کرم‌الله کیانی» صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دامپزشکی شهرستان کهگیلویه در خصوص خدمات‌رسانی به مناطق محروم و دور افتاده آجم خدمات قابل توجهی ارائه کرده است.

وی بیان کرد: به منظور خدمات‌رسانی به مناطق محروم منطقه دیشموک اکیپ دامپزشکی شهرستان کهگیلویه مجهز به یک دکتر دامپزشک و نیروهای خدماتی، داروهای رایگان از قبیل سم رایگان، داروهای انگلی، آنتی‌بیوتیک و واکسن‌های نیمه‌بها را به صورت رایگان به مبلغ 2 میلیون تومان توزیع کرد.

رئیس دامپزشکی شهرستان کهگیلویه گفت: این داروها در مناطق آجم، رودریش، سرآسیاب و پاتاوه آجم توزیع شده و دامپزشکی شهرستان کهگیلویه ماهانه واکسیناسیون دام‌های این مناطق را از قبیل واکسیناسیون تب‌برفکی، آبله و تب مالت را به طور مرتب در این منطقه انجام می‌دهد.

وی اذعان کرد: 243 هزار رأس دام سبک و سنگین در مقابله با بیماری‌های تب برفکی واکسینه و دام‌های زیر پوشش همه مناطق پایگاه‌های دامپزشکی چاروسا و دیشموک واکسینه شدند.

کیانی ابراز داشت: علت دیر واکسینه شدن دام‌های مناطق آجم، صعب‌العبور بودن و ناهموار بودن راه ارتباطی این منطقه است که با این همه سختی از هیچ تلاش و کوششی برای خدمات‌رسانی به این مناطق دریغ نخواهیم کرد.

وی متذکر شد: دیشموک با داشتن دکتر دامپزشک و نیروهای خدماتی اقدامات شایسته‌ای به دامداران این مناطق داشته است.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
0
سلام احسنتم .
حضور یک جوان مومن انقلابی در یک مجموعه ی روستایی مصداق آیه قرآن است .
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
واکسن با اخذ بها با توزیع داروی رایگان کاملا در تضاد هست!!!
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
گور پدر بخش خصوصی !!!!!
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
مسوولین محترم دامپزشکی لطفا به داد مردم محروم دیشموک برسید. قیمت دارو ها ی دامی در دیشموک با قلعه رییسی که فاصله کمی با هم دارند تفاوت زمین تا اسمان دارد . چرا کسی پیگیرینمی کند.
نظر شما
ادامه