کد خبر: ۳۲۱۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
وجود بیماری ناشناخته در دام‌های کهگیلویه و بویراحمد کذب است
 

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد به گزارش بیماری ناشناخته دام عشایر این استان بر اثر کم آبی واکنش نشان داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «دکتر مسعود رجب زاده» گفت: تاکنون هیچ گزارش مبنی بر بروز بیماری ناشناخته در دام‌های عشایری استان به دست ما نرسیده و شنیده‌ها در موردعوارض شیوع بیماری ناشناخته ناشی از بی آبی در دام‌ها کذب است.

وی افزود: اگر گزارشی مبنی بر بروز هر بیماری دامی ارائه شود مسئولان دامپزشکی با دلسوزی و پشتکار در جهت درمان و مقابله راهکار و اقدامات مورد نیاز را انجام خواهند داد.

رجب زاده گفت: شرح رعایت موارد بهداشتی، آموزش‌ها، کارگاه‌های سلامت در رابطه با بروز بیماری‌ها و انجام واکسیناسیون اولویت اقدامات دامپزشکی در مبارزه با شیوع بیماری‌های دامی است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت  عمومی مواد غذائی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص صنعتی کردن کشتارگاه‌های استان گفت: درخواست ما از بخش‌های خصوصی جهت صنعتی کردن و نیمه صنعتی کردن کشتارگاه‌های استان است.

وی گفت: سه کشتارگاه شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، گچساران-باشت، در اولویت طرح صنعتی شدن هستند و امیدواریم با ورود بخش خصوصی بتوان روند تحولات این بخش را شاهد باشیم.

این مسوول دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با ورود بخش خصوصی و نظارت بر کار چرخه توزیع فرآورده‌های گوشتی استان با ظرفیت‌های بالاتر و منطقه‌ای از اقدامات سنتی و پیشین فاصله خواهیم گرفت.

رجب زاده گفت: در صورت اقدام بخش خصوصی با صدور پروانه از جانب ما، استفاده از تسهیلات بانکی از موارد مثبت تحول در کشتارگاه‌ها و صنعتی شدن این بخش ها در استان خواهد بود و ما پیگیر این طرح خواهیم بود .
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
آره ...............
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
اداره نظارت بر بهداشت چه ربطی به بیماریها داره!!! مطالبش در مورد اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی است!!
نظر شما
ادامه