کد خبر: ۳۲۲۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

نشست اعضای هیئت مدیره جامعه دامپزشکان ایران با بحث و بررسی مهم‌ترین مسائل روز مربوط به حوزه دامپزشکی عصر روز یکشنبه در محل ساختمان جامعه دامپزشکان ایران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی جامعه دامپزشکان ایران، در این نشست در مورد برگزاری بیستمین کنگره دامپزشکی ایران بحث و تبادل نظر شد و اعضای هیئت مدیره درباره نحوه برگزاری این کنگره مطالبی را عنوان کردند.

همچنین بحث درباره دومین کنگره حیوانات همراه نیز یکی دیگر از عناوین مطرح شده در جلسه هیئت مدیره جامعه دامپزشکان ایران بود.

نحوه برگزاری و زمان دقیق این کنگره متعاقبا اعلام خواهد شد. در نشست اعضای هیئت مدیره جامعه دامپزشکان ایران درباره نحوه عملکرد و همچنین فعالیت کمیته‌های زیر مجموعه این جامعه مواردی عنوان شد و اعضای هیئت مدیره مطالبی را در مورد نحوه عملکرد کمیته‌ها اظهار کردند.

پیگیری مسائل صنفی دامپزشکان و همچنین پیگیری و بررسی امور استان‌ها از دیگر مواردی بود که در نشست اعضای هیئت مدیره جامعه دامپزشکان ایران بیان شد.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
1
پيگيري مسائل صنفي دامپزشكان!!!
چقدر مهربان و دلسوزند اينها
مصطفی قلاوند
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
0
صبر بفرمایید تا در یه کامنت گذاری خدمت این افراد ایرادات کنگره هاتون رو لیست کنیم البته فکر کنم تا به حال کسی در موردش حرف نزده دلیل این نبوده که حالیشون نبوده، حوصله کلنجار رفتن با بعضی ها رو نداشتند... دومین کنگره حیوانات همراه !؟ اولیش بس نبود امتیاز ها را به ملت ندادید و ........................ و مقالات ملت سوخت شد !

یه سوال که خیلی ذهنم رو مشغول کرده اینه که، شب ها راحت میخوابید ؟
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
1
بابا کف کردیم .چه مسائل مهمی تو این جلسه مطرح شد. چه مشکلات عدیده ای تو این جلسه از دامپزشکها بر طرف شد. بابا این جامعه دامپزشکان از لحظه تاسیس تا حالا خودشو برای دامپزشکا هلاک کرده. اصلا دست من بود سازمان دامپزشکی و کلا نظام د امپزشکی رو یا منحل میکردم یا میدادم به دست پر کفایت مسئولین جامه دامپزشکان.
ان شاء ا.. با حمایت های مالی بخش خصوصی دامپزشکی و اعضاء جامعه دامپزشکی , روز به روز بزرگتر و چاقتر شه این جامعه دامپزشکان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
1
جاي يك نفر در جلسه خالي است.واقعا بي معرفتي است كه راي جمع كن معظم له در جلسه حضور نداشته باشد!!!
نظر شما
ادامه