کد خبر: ۳۲۲۷۴
 

اردوی جهادی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم در روستای امین آباد شهرضا در استان اصفهان توسط پایگاه بسیج شهید کاظمی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و با همکاری شبکه دامپزشکی شهرضا برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این اردوی جهادی که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل  و در راستای حفاظت از سرمایه های ملی کشور و صنعت دام و طیور توسط «مهندس دهقان» رییس اداره بسیج شهید احمد کاظمی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار گردید، دامپزشکان بخش دولتی در قالب چند اکیپ به مناطق محروم خدمت رسانی کردند.

مهندس دهقان هدف از برگزاری این اردوی جهادی را خدمت به مناطق محروم و حفظ و حراست از سرمایه های ملی خواند و گفت: سرمایه دامی کشور پس از نفت دومین سرمایه ملی از نظر اقتصادی میباشد و اداره که حفظ و حراست از آن میتواند باعث پیشگیری از بسیاری آسیب های این حوزه شود.

«دکتر امیری» رییس شبکه دامپزشکی شهرضا نیز با توضیح اینکه 6 اکیپ سیار در این اردو شرکت داشتند، در این رابطه گفت: دو نفر از کارشناسان شبکه در قالب یک اکیپ با مراجعه به درب منازل، با آموزش چهره به چهره و توزیع بروشور، پیشگیری از بیماری ها و شرایط بهداشتی را در تهیه مواد لبنی به روش سنتی و نگه داری به روستاییان آموزش دادند.

وی همچنین افزود: اکیپ هایی شامل اکیپ درمان و معالجه دام و طیور، اکیپ واکسیناسیون طیور بومی، اکیپ عملیاتی واکسیناسیون هاری در سگهای صاحبدار و گله، اکیپ واکسیناسیون دام سبک و همچنین اکیپ واکسیناسیون دام سنگین، در این روز به صورت رایگان به روستاییان خدمت رسانی کردند.

در پایان این اردوی جهادی و در نشستی که با حضور عوامل برگزاری و مسئولین روستای امین آباد از جمله بخشدار، دهیار، مسئول پدافند غیر عامل شهرستان، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان و رییس حراست اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد، «مهندس یونسی» بخشدار امین آباد ضمن ارزشمند خواندن چینن اقداماتی، این اردو را مصداق بارز اقدام و عمل در فرموده های مقام معظم رهبری خواند و از برگزار کنندگان این اردو تقدیر و تشکر کرد.

 
 
نظر شما
ادامه