کد خبر: ۳۲۲۹۵
 

 «دکتر داریوش جهان پیما» مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی، «دکتر کریم امیری» معاون دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی کشور در اداره کل دامپزشکی استان البرز حضور پیدا کرده و ضمن نشست با مدیرکل و معاونین از بخش های مختلف دیدن نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این بازدید دو ساعته که در روز سه شنبه 4 آبان ماه انجام شد، دکتر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان البرز ضمن خوش آمد گویی به مسئولین سازمانی، به تشریح فعالیت های انجام شده در حوزه اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی پرداخت و گفت: خوشبختانه با عملکرد خوب بخش مبارزه تاکنون توانسته ایم تمامی واکسنهای مورد نیاز را تامین و در جمعیت دامی استان تزریق نماییم.

دکتر داریوش جهان پیما در این بازدید ضمن عرض خدا قوت به مسئولین دامپزشکی استان گفت: دامپزشکی در صف اول مبارزه با بیماریهای دامی و مشترک بوده و از مهمترین وظایف آن حفظ و کنترل بیماریهای دامی و جلوگیری از انتقال آن به جمعیت انسانی می باشد.

وی افزود: در بخش سل و بروسلوز نیز با وجود کنترل های شدید و مرتب، متاسفانه هنوز شاهد این بیماری هرچند بسیار کم در دامداری ها هستیم که لزوم آموزش های لازم به دامداران و تولید کنندگان این بخش بیش از پیش مورد نیاز است.

در ادامه مسئولین دامپزشکی سازمان و استان البرز از کشتارگاه صنعتی کرج راک بازدید و از روند نظارت بر کشتار و نمونه گیری های لازم جهت بررسی بیماری های سل و بروسلوز و ارسال به آزمایشگاه مرجع تشخیص سازمان دامپزشکی کشور مطلع شدند.

 
نظر شما
ادامه