کد خبر: ۳۲۲۹۶
 

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و فرآورده های لبنی و صنایع وابسته با حضور «دکتر مهدی خلج» رییس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر مسعود پزشکیان» نایب رییس مجلس شورای اسلامی و «دکتر حسن رکنی» معاون امور تولیدات دامی و معاون وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، روز پنج شنبه 6 آبان ماه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و فرآورده های لبنی و صنایع وابسته با حضور دکتر مهدی خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور و جمعی از مسئولین افتتاح گردید.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و فرآورده های لبنی و صنایع وابسته به همراه نخستین نمایشگاه خوراک و آبزیان با حضور 480 شرکت داخلی و خارجی از ششم تا نهم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه 360 شرکت داخلی و 120 شرکت خارجی از 20 کشور جهان شامل ترکیه، اتریش، چین، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، ایتالیا، دانمارک، هلند، آلمان، برزیل، استرالیا، هند، کره جنوبی، مجارستان، تایوان، رومانی، آرژانتین و ژاپن مشارکت دارند.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین محصولات تولیدی، پژوهشی، ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مرتبط، انواع تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل های خوراکی، دامپزشکی و واکسن های دامی، دارو و مکمل های غذایی، فرآورده ها و تولیدات لبنی، انواع خوراک دام و مکمل، ماشین آلات و تجهیزات، داروهای دامپزشکی و ضدعفونی کننده ها، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغداری، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی را در معرض نمایش عموم گذاشته اند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و فرآورده های لبنی و صنایع وابسته، زمینه برای معرفی توانمندی ها و دستاوردهای متخصصان کشورمان در حوزه های مختلف و در راستای افزایش سطح مبادلات تجاری فراهم شده است.

توسعه صادرات غیرنفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه ها، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
این نمایشگاه تا نهم آبان ماه از ساعت 10 تا 18 پذیرای علاقه مندان است.

 
نظر شما
ادامه