کد خبر: ۳۲۲۹۷
 

 «دکتر عادل حقیقی» رییس مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور با حضور در اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی با «دکتر کامران داهیم» مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان غربی دیدار و از آزمایشگاه های دامپزشکی استان بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، رییس مرکز تشخیص سازمان دامپزشکی کشور در سفر 4 آبان ماه به ارومیه، با دکتر داهیم مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر داهیم ضمن عرض خیرمقدم به وی، اقدامات صورت گرفته در آزمایشگاه های دولتی و خصوصی استان آذربایجان غربی را تشریح نموده و با توجه به جایگاه خاص آزمایشگاه ممتاز منطقه ای شمال غرب کشور و همچنین توانمندی بالای بخش خصوصی و دولتی استان، خواستار توجه ویژه به این استان در زمینه آزمایشگاه ها شد.

در ادامه دکتر حقیقی ضمن تقدیر از فعالیت های موثر اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، قول هرگونه همکاری را در این زمینه داد.

در ادامه این سفر، جلسه هماهنگی آزمایشگاههای بخش خصوصی و دولتی استان آذربایجان غربی با حضور رییس مرکز تشخیص سازمان دامپزشکی کشور و کارشناسان تیم ممیزی مرکز تشخیص برگزار گردید.

در این جلسه که در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان ترتیب یافته بود، «دکتر دهقانی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ضمن خیر مقدم به وی و هیات همراه گزارشی از موقعیت آزمایشگاه های بخش خصوصی و دولتی استان ارائه نمود.

سپس دکتر حقیقی ضمن تقدیر از فعالیت های همکاران تلاشگر، اقدامات صورت گرفته در جهت برون سپاری امور به بخش خصوصی و همچنین معرفی آزمایشگاه های همکار را از اقدامات بسیار موثر سازمان دامپزشکی کشور در جهت تمرکز زدایی و اشتغال بیان نمود.

وی همچنین این استان را با توجه به تعدد فارغ التحصیلان و شاغلین حرفه دامپزشکی و موقعیت جغرافیایی، یکی از استان های بسار مهم کشور در زمینه دامپزشکی معرفی نمود.

در پایان جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد که همکاران مشکلات خود را مطرح کردند.

رییس مرکز تشخیص سازمان دامپزشکی کشور در دیداری جداگانه با همکاران شاغل در آزمایشگاه ممتاز منطقه ای شمال غرب کشور با قدردانی از کلیه همکاران، این آزمایشگاه را یکی از مهمترین آزمایشگاه های کشور از نظر تجهیزاتی و توانمندی پرسنل انسانی ذکر نموده و با بیان اینکه این آزمایشگاه یکی از بازوان اصلی اجرایی مرکز تشخیص سازمان دامپزشکی کشور در اجرای طرحهای ملی کشوری است، خواستار توجه بیشتر مسئولان کشوری و استانی به پرسنل زحمتکش آزمایشگاه ها شد.

 
 
نظر شما
ادامه