کد خبر: ۳۲۳۸۸
 

 «دکتر سید حسین رضوانی» مدیر کل دامپزشکی استان مازندران صبح روز پنجشنبه 13 آبان سال جاری طی حکمی «دکتر علیرضا آقاجانی» را به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان جویبار معرفی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، در آیین تودیع و معارفه مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان جویبار، رضوانی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران تاکید داشت: از آنجایی که دامپزشکی متولی بهداشت بوده و با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد، با بکارگیری وجدان کاری می توانیم سلامت عمومی جامعه را با بکارگیری از توان تخصصی و تعهدی تضمین و تامین نماییم و اظهار داشت: بحث تودیع و معارفه مطرح نبوده بلکه باید از این فرصت مسئولیت استفاده شود تا خدمت گزاری به مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به خدمت صادقانه به مردم توسط مسئولین گفت: خدمت صادقانه به خلق اندوخته گرانبهایی است که آرامش خاطر را به همراه خواهد داشت و باید در حیطه وظیفه و مسئولیت واگذار شده در دامپزشکی بر حسب وظیفه اخلاقی، عرفی، شرعی و وجدانی با تمام قوا به بهره برداران خدمات بهداشتی ارائه نماییم.

در بخشی از این حکم آمده:

جناب آقای دکتر علیرضا آقاجانی

باتوجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان جویبار منصوب می شوید امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

دکتر سید حسین رضوانی

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران

در آیین تودیع و معارفه مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان جویبار، رضوانی از زحمات نوروزی که پیش از این بمدت شش سال مسئولیت دامپزشکی این شهرستان را عهده دار بود تجلیل کرد.

آقاجانی پیش از این کارشناس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان بابل بوده که سرپرستی اداره دامپزشکی بابلسر را نیز در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است مهندس علیزاده معاون توسعه مدیریت، طاهرنژاد حراست و باکویی روابط عمومی دامپزشکی استان مازندران در این مراسم، مدیر کل دامپزشکی را همراهی می کردند و در پایان این مراسم رضوانی با حضور در فرمانداری جویبار، آقاجانی را به فرماندار این شهرستان معارفه نمود.

 
 
نظر شما
ادامه