کد خبر: ۳۲۴۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

سومین همایش ملی مدیریت بهداشت دام در دوازدهم آبان 95 با حضور جمعی در حدود سیصد نفر از دانشجویان، محققان و اساتید دانشکده های دامپزشکی سراسر ایران و حضور دامداران استان فارس در محل دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز با موفقیت برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه که با خوش آمد گویی «دکتر مسعود حق خواه» ریاست دانشکده دامپزشکی شروع شد، به تداوم این همایش و برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه تاکید شد.

در ادامه، «دکتر آرش امیدی» دبیر علمی همایش اهداف همایش را برشمرده و تقویت خانواده بزرگ دامپزشکی را در همکاری و همدلی علمی و عملی دست اندر کاران دانست.

وی ضمن قدردانی از همه همکاران و مهمانان و تشکر از حوزه مدیریت دانشگاه و دانشکده دامپزشکی شیراز، یاد و خاطره همکار محترم «شادروان دکتر جواد تاجیک» را که به تازگی درگذشته اند، گرامی داشت.

در کلیپ نمایش داده شده در همایش هم بخش های مختلف دانشکده و تجهیزات و امکانات آن نمایش داده شد و سپس تصاویری از زحمات برگزارکنندگان همایش در اولین و دومین دوره نمایش داده شد، کلیپ با تصاویری از زنده یاد دکتر جواد تاجیک و یاد و خاطره ایشان خاتمه یافت.

در این همایش 20 مقاله به شکل سخنرانی و حدود 70 مقاله به شکل پوستر ارائه شد. در طی سه دوره برگزاری همایش، کلیه مقالات پذیرش شده به شکل کامل چاپ شده اند.

در حاشیه همایش دو کارگاه توسط «دکتر محمد نوری» استاد دانشگاه شهید چمران اهواز و «دکتر مهدی محبی فانی» استاد دانشگاه شیراز با حضور علاقمندان برگزار شد.

ریاست پانل های علمی را «دکتر علی رضا خانی»، «دکتر مجتبی کافی» و «دکتر محمد رحیم احمدی» در سومین همایش ملی مدیریت بهداشت دام بر عهده داشتند.

سخنرانان کلیدی همچون «دکتر محمد نوری»، «دکتر کامران شریفی» و «دکتر محمد رحیم حاجی حاجی کلایی» در پانل اول سخنرانی داشتند.

در پانل دوم سخنرانان کلیدی «دکتر مجتبی کافی»، «دکتر احمدی» و «خانم دکتر انصاری» سخنرانی نمودند.

در خانمه اعلام شد که به یاری پروردگار یکتا چهارمین همایش هم در سال 1396 برگزار خواهد شد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
4
0
گرامی داشتن یاد دکتر تاجیک فایده ای برای ایشان و خانواده شان ندارد. کاش همکاران محترم شیرازی ایشان موجبات ناراحتی چند ساله ایشان را فراهم نمیکردند. بهر حال ایشان چند سال بعد فوت میکردند بنابراین نیازی به این همه ................................. نداشتند. الان هم صرفا جهت آرام کردن وجدان خود اقدام به گرامیداشت یاد ایشان کردند. فکر میکنند با گرامیداشت دکتر تاجیک و خانواده ایشان آنها را می بخشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
0
7
حرف ناشناس بالایی در موردافرادی از بخش داخلی دام بزرگ دانشکده دامپزشکی دانشگاه ........ که در حق دکتر تاجیک مهربان ظلم کردند درست است. اما من تا جایی که می دانم آقای دکتر امیدی در گروه مدیریت بهداشت هستند و دوستی پانزده ساله با مرحوم داشتند. ایشان تنها به دلیل دوستی و مودت با مرحوم یاد ایشان را گرام داشتند. قطعا خانواده ایشان بخش داخلی را هیچ گاه نمی بخشند. همانگونه که دوستان مرحوم تاجیک نیز با خانواده ایشان همدرد هستند.
نظر شما
ادامه