کد خبر: ۳۲۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ  روز شنبه 15 آبان ماه در بازدیدی کامل از تمام بخش های بیمارستان های دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ، روند درمان، آزمایشگاه و پاراکلینیک، توزیع دارو و چالش‌های آن، همچنین مشکلات درمانگاه های دامپزشکی  را مورد ارزیابی قرارداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ، «دکتر فردین حسین زاده» دخالت افراد غیر مسئول در امر درمان و رقابت ناسالم در پخش دارو را از علل اختلال در سلامت کار درمان برشمرد و افزود: باید تلاش شود ضمن شناسایی این افراد، ساز و کار دقیق‌تری جهت رفع نواقص اندیشیده شود .

دکتر حسین زاده با مطلوب خواندن پتانسیل های این شهرستان از لحاظ دامپروری، مرغداری، زنبور داری و شیلات تصریح کرد: با اشاره به زیر ساخت بوجود آمده در شهرستان، نیاز چنین مراکز تشخیصی درمانی در راستای کاهش مخاطرات ناشی از تهدید بیماری های دامی در منطقه را بسیار حائز اهمیت و ضروری است .

در پایان این بازدید دکتر حسین زاده با اشاره به ماده 2 قانون نظام دامپزشکی، اهتمام نظام دامپزشکی استان را در رفع مشکلات صنف خدوم و زحمت کش بخش خصوصی دامپزشکی، بیش از پیش خواستار شد .

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاهین خرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
0
۲۳ساله از این شعارها خسته شدم.
متاسفانه هرسال دریغ از پارسال
نظر شما
ادامه